اطلاعات پروژه

نام مدلی که در این پروژه کار شده:

چمن مصنوعی مدل MS Pro

ویژگی های مثبت مدل MS Pro برای این کاربری:

  1. ارتفاع الیاف ۵۰ میل (طبق استاندارد زمین‌های فوتبال و فوتسال)
  2. عرض ۴ متر
  3. طول ۲۵ متر
  4. الیاف منعطف و برگشت پذیر
  5. الیاف ایستا

پروژه باشگاه ورزشی ستاره ساحل

پروژه چمن مصنوعی MS PRO زِبرا در بندر خمیر

شرکت سیمان هرمزگان یکی از تولید‌کنندگان عمده سیمان در استان هرمزگان در راستای ارتقای سطح فعالیت‌های ورزشی استان و همچنین مسئولیت های اجتماعی خود در مناطق محروم بندر خمیر در سال۱۳۹۶  اقدام به اجرای زمین‌ چمن مصنوعی فوتبال برای کارکنان سیمان هرمزگان در منطقه باغ کوشک کرد و به همین منظور شرکت چمنزار به عنوان مجری این طرح برگزیده شد.

پروژه زمین چمن مصنوعی باشگاه ورزشی ستاره ساحل بندر خمیر

چمن مصنوعی به کار رفته در این پروژه که مساحت آن ۱۰۰۰ مترمربع است از نوع MS PRO آرژانتینی با الیاف تنکاته هلند است که از کیفیت و مقاومت خوبی در برابر تغییرات جوی و محیطی برخوردار است. جنس الیاف این چمن از نوع منوفیلامنت بوده و تا دمای بالای ۸۰ درجه مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد و کیفیت و ساختار خود را حفظ می‌کند از این رو استفاده از این چمن در مناطق گرمسیر کشور انتخابی هوشمندانه به شمار می‌رود. همچنین این چمن از ثبات رنگ قابل قبولی در برابر عوامل طبیعی برخوردار بوده و دارای استاندارد ۵۴۰۰۴ DIN آلمان است و همین امر سبب می شود تا چمن در طول عمر خود دچار رنگ‌پریدگی نشود. این چمن مقاوم در برابر اشعه UV است و از استاندارد ۵۳۳۸۷  DIN آلمان برخوردار است و این اطمینان را به خریدار می‌دهد که  رنگ آن در اثر تابش اشعه نور خورشید دچار تغیر رنگ نشود. وجود لاتکس طبیعی در این چمن سبب استحکام و پایداری آن در برابر عوامل جوی شده که می‌تواند به افزایش طول عمر چمن کمک کند.

طول عمر بالای چمن مصنوعی و گارانتی محصول

عمر چمن مصنوعی MS PRO در صورت استفاده صحیح و درست، هفت سال است و شرکت چمنزار از زمان نصب، آن را گارانتی ۳۶ ماهه می‌کند.

کیفیت بالای بازی با زیرسازی مناسب

یکی از مواردی که باید در نصب چمن مصنوعی به آن توجه داشت زیرسازی مناسب است. چرا که کیفیت بازی فوتبال در زمین فوتبال وابسته به زیرسازی است و در صورتی که زمین بازی زیرسازی مناسبی نداشته باشد می‌تواند به عضلات پای ورزشکاران آسیب برساند و بازی مطلوب را تحت الشعاع خود قرار دهد. در همین راستا شرکت سیمان هرمزگان، با توجه به سابقه درخشان شرکت چمنزار، زیرسازی پروژه زمین‌ چمن مصنوعی فوتبال برای کارکنان سیمان هرمزگان در منطقه باغ کوشک را به این شرکت محول کرد.

اجرای چمن مصنوعی در کمترین زمان ممکن

پروژه اجرای زمین چمن مصنوعی زمین‌ چمن مصنوعی فوتبال برای کارکنان سیمان هرمزگان در منطقه باغ کوشک از زیرسازی تا بهره‌برداری از ان ۱۵ روز کاری به طول انجامید. نوع زیرسازی در این پروژه از نوع باند شنی انتخاب شده است  که از بالاترین استانداردهای زیرسازی در جهان به شمار می‌رود.

پشتیبانی بعد از نصب چمن مصنوعی

به منظور حفظ ایستایی و مقاومت چمن مصنوعی نیاز است تا بعد از اجرای چمن مصنوعی به آن سیلیس و گرانول اضافه شود ضمن اینکه در بازه‌های زمانی متناوب نیز باید عملیات فرچه‌زنی سیلیس و گرانول بر روی چمن انجام شود. تیم چمن‌زار همچنین در صورت نیاز پشتیبانی‌های لازم از چمن مصنوعی زمین فوتبال را انجام خواهد داد تا در صورتی که میزان سیلیس و گرانول آن کاهش یافت نسبت به تهیه و پاشش آن با دستگاه فرچه‌زنی اقدام کند.

با اطمینان چمن مصنوعی بخرید!

کارشناسان ما در چمنزار این آمادگی دارند تا با ارائه اطلاعاتی دقیق و درست شما را در خرید چمن مصنوعی ورزشی و یا تزئینی یاری کنند. ما از ابتدا تا انتهای پروژه در کنار شما خواهیم بود و پس از نصب و اجرا نیز مشاوره‌های خوبی در زمینه استفاده صحیح از چمن مصنوعی به‌منظور افزایش طول عمر آن به شما خواهیم داد.

به‌منظور دریافت اطلاعات بیشتر و اجرای پروژه چمن مصنوعی به سایت چمنزار به نشانی chamanzar.com مراجعه کرده و یا در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با شماره تماس ۵۷۷۳۲-۰۲۱ حاصل فرمائید.

پروژه چمن مصنوعی MS PRO زِبرا در بندر خمیر شرکت سیمان هرمزگان یکی از تولید‌کنندگان عمده سیمان در استان هرمزگان در راستای ارتقای سطح فعالیت‌های ورزشی استان و همچنین مسئولیت های اجتماعی خود در مناطق محروم بندر خمیر در سال۱۳۹۶  اقدام به اجرای زمین‌ چمن مصنوعی فوتبال برای کارکنان سیمان هرمزگان در منطقه باغ کوشک