اطلاعات پروژه

نام مدلی که در این پروژه کار شده:

چمن وارداتی ایتال گرین

ویژگی های مثبت مدل پات سبز برای این کاربری:

۱-تراکم بالا

۲-مقاوم در برابر کوبش

۳-مقاوم در برابر تغییر رنگ و پوسیدگی

۴-بکینگ (لایه زیرین) مقاوم از جنس لاتکس


ویژگی های منفی مدل پات برای این کاربری:

ندارد

پدل‌پارک تهران

ارتفاع: ۱۵

الیاف: انعطاف پذیر

محل پروژه: آجودانیه تهران

پروژه تعویض چمن مصنوعی پدل پارک تهران در منطقه آجودانیه در دو زمین  با ابعاد استاندارد ۲۰X10 در شهریورماه ۱۴۰۲ انجام شد. در اجرای این پروژه چمن‌های فرسوده و قدیمی که از نوع پات بودند جمع‌آوری و پس از آماده‌سازی زمین چمن استاندارد آبی رنگ وارداتی با برند ایتال گرین جایگزین چمن‌های قبلی شد.

همچنین پس از نصب چمن مصنوعی عملیات سیلیس پاشی به منظور بانس بهتر توپ توسط تیم نصب و اجرای چمنزار انجام شد. چمنزار را در کنار خود ببینید!

در صورتی که شما هم به دنبال ایجاد فضای ورزشی در محیط زندگی خود هستید در ابتدا می‌توانید با کارشناسان چمنزار تماس گرفته و خدمات مشاوره‌ای بگیرید و پس از آن بسته به کاربری مدنظر، چمن مناسب را تهیه کنید. همچنین تیم اجرایی ما در اسرع وقت نسبت به نصب و اجرای چمن مصنوعی اقدام خواهد کرد.

به منظور کسب ‌اطلاعات بیشتر درباره چمن مصنوعی می‌توانید به بخش مقالات سایت چمنزار مراجعه کرده و از آخرین اطلاعات روز دنیا درباره چمن مصنوعی و روش‌های نصب آن آگاه شوید.

پروژه تعویض چمن مصنوعی پدل پارک تهران در منطقه آجودانیه در دو زمین  با ابعاد استاندارد ۲۰X10 در شهریورماه ۱۴۰۲ انجام شد. در اجرای این پروژه چمن‌های فرسوده و قدیمی که از نوع پات بودند جمع‌آوری و پس از آماده‌سازی زمین چمن استاندارد آبی رنگ وارداتی با برند ایتال گرین جایگزین چمن‌های قبلی شد. همچنین