اطلاعات پروژه

نام مدلی که در این پروژه کار شده:

چمن مصنوعی مدل پات سبز

ویژگی های مثبت مدل پات سبز برای این کاربری:

۱-تراکم بالا

۲-مقاوم در برابر کوبش

۳-مقاوم در برابر تغییر رنگ و پوسیدگی

۴-بکینگ (لایه زیرین) مقاوم از جنس لاتکس


ویژگی های منفی مدل پات برای این کاربری:

ندارد

چمن مصنوعی پات سبز

ارتفاع: ۱۵

الیاف: انعطاف پذیر

محل پروژه: دماوند

پروژه چمن مصنوعی پدل ویلای شخصی در شهرک کلاه فرنگی از جمله پروژهای چمنزار با کاربری پدل است که توسط تیم حرفه‌ای نصب و اجرای چمن مصنوعی در سال ۱۴۰۲ در ابعاد استاندارد زمین ۲۰X۱۰ به بهره‌داری رسید.

در این پروژه به دلیل اهمیت بانس توپ، از چمن مصنوعی پات ۱۵ میل استفاده شده است. همچنین قبل از نصب چمن مصنوعی شرکت چمنزار تمامی نکات فنی درباره زیرسازی این زمین را به پیمانکاران این پروژه ارائه کرد.

پس از نصب چمن روی بستر آماده‌سازی شده، عملیات سیلیس پاشی به منظور بانس بهتر توپ توسط تیم نصب و اجرای چمنزار انجام شد. چمنزار را در کنار خود ببینید!

در صورتی که شما هم به دنبال ایجاد فضای ورزشی در محیط زندگی خود هستید در ابتدا می‌توانید با کارشناسان چمنزار  تماس گرفته و خدمات مشاوره‌ای بگیرید و پس از آن بسته به کاربری مدنظر، چمن مناسب را تهیه کنید. همچنین تیم اجرایی ما در اسرع وقت نسبت به نصب و اجرای چمن مصنوعی اقدام خواهد کرد.

به منظور کسب ‌اطلاعات بیشتر درباره چمن مصنوعی می‌توانید به بخش مقالات سایت چمنزار مراجعه کرده و از آخرین اطلاعات روز دنیا درباره چمن مصنوعی و روش‌های نصب آن آگاه شوید.

پروژه چمن مصنوعی پدل ویلای شخصی در شهرک کلاه فرنگی از جمله پروژهای چمنزار با کاربری پدل است که توسط تیم حرفه‌ای نصب و اجرای چمن مصنوعی در سال ۱۴۰۲ در ابعاد استاندارد زمین ۲۰X۱۰ به بهره‌داری رسید. در این پروژه به دلیل اهمیت بانس توپ، از چمن مصنوعی پات ۱۵ میل استفاده شده است.