اطلاعات پروژه

نام مدلی که در این پروژه کار شده:

چمن مصنوعی مدل MG 75/G (ماهونیا)

چمن مصنوعی TG PRO/G (پات سبز)

ویژگی های مثبت مدل MG 75/G برای این کاربری:

  • تراکم بالا
  • طول عمر بالا
  • الیاف مونوفیلامنت
  • مقاوم در برابر کوبش و لگد مال شدن
  • قیمت بسیار مناسب

ارتفاع چمن: ۱۵ و ۲۵ میلی‌متر

الیاف چمن: مونوفیلامنت

کارفرمای پروژه: ویلای شخصی در چالوس

چمن مصنوعی ماهونیا 25میل

شرکت چمنزار به منظور پاسخگویی به نیازهای حرفه‌ای از جمله اجرای زمین‌های گلف چمن مصنوعی پروژهای متعدد ورزشی را اجرا و پیاده‌سازی کرده است که یکی از این پروژها ایجاد زمین گلف مینیاتوری در برج مسکونی ساحلی ریمو رزیدنس چالوس به مساحت ۳۰۰ متر مربع است.

در همین راستا در این مقاله سعی شده تا به معرفی یکی از پروژهای گلف مینیاتوری اخیر که در شهر چالوس مازندران قرار دارد بپردازیم.

این زمین گلف مینیاتوری برای تکمیل کردن فضای تفریحی مجتمع مسکونی مسکونی ساحلی ریمو رزیدنس انجام شده که در این راستا شرکت چمنزار گام به گام از مرحله ایده‌پردازی تا اجرای چمن مصنوعی در آن حضور داشته است.

گلف مینیاتوری

شاید مهم‌ترین سوال این باشد که گلف مینیاتوری چیست؟ یکی از بازی‌های سرگرم‌کننده گلف مینیاتوری است که برای انجام بازی آن هیچ‌گونه محدودیت سنی و حرفه‌ای وجود ندارد و هر فرد با هر سن و توانی می‌تواند به انجام بازی پرداخته و از این رو تجربه های لازم را در این میدان‌ها را بدست آورد.

توجه داشته باشید که هریک از ۹ میدان مینی‌گلف چالش‌های خاص مربوط به خود را دارد و مهم‌ترین چالش در انجام این بازی  این است که توپ با کمترین ضربه به درون چاله‌ای که با پرچم مشخص شده وارد شود.

زیرسازی

به منظور ایجاد یک بازی مهیج نیاز است تا هر میدان چالش‌های مربوط به خود را داشته باشد که توپ با زوایا و شیب مناسب به سمت چاله و پرچم هدایت شود. انجام زیرسازی این پروژه نیز پس از طرح‌ریزی و تایید کارفرما  با استفاده از مصالح سیمان و آجر اجرا شده است.

چمن

برای فضاهای به کار رفته در اجرای این پروژه از چمن‌های پات و ماهونیا ۲۵ میل استفاده شده است که در فضاهای اطراف میدان‌های بازی از چمن تزئینی ماهونیا و در میدان‌های بازی از چمن مخصوص این بازی (پات) استفاده شده است. در نظر داشته باشید در صورتی که از چمن مناسب بازی گلف استفاده نشود با انجام ضربه،‌ توپ به راحتی روی چمن حرکت نخواهد داشت از این رو انتخاب چمن مصنوعی مناسب که با انجام نصب دقیق بتواند حرکت توپ را تسهیل کند، از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین  با توجه به رطوبت بالای شهرهای شمالی از چسب‌های پلی‌اورتان دوجزئی استفاده شده است.

یکی از نکات مهم در اجرای چنین پروژه‌هایی توجه به چمن مورد استفاده است چرا که بعضا ممکن است خواب رول‌های چمن یکدست نبوده و استفاده از رول‌های متعدد در کنار  به دلیل چند تکه بودن موجب بر هم خوردن چرخش توپ شود و همچنین از میزان زیبایی زمین مینی‌گلف بکاهد. با توجه به هزینه‌های بالای چمن مصنوعی در چنین پروژه‌هایی حدالامکان باید با برش‌های دقیق از میزان پرتی چمن کاست، چرا که توجه به این امر می‌تواند به کاهش هزینه‌های اجرای چمن مصنوعی منجر شود.

چاله و پرچم

برای هریک از ۹ زمین بازی نیز یک یا دو چاله و پرچم در نظر گرفته شده که به صورت استاندارد در مکان مناسب خود نصب شده است. متریال به کار رفته در چاله و پرچم‌ها از جنس پلاستیک فشرده با متریال اصلی PVC است.

با ما تماس بگیرید

به منظور اجرای چمن گلف و مینی‌گلف از مرحله زیرسازی تا نصب و اجرا می‌توانید با شماره تماس ۵۷۷۳۲-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

خرید چمن مصنوعی

شرکت چمنزار به منظور پاسخگویی به نیازهای حرفه‌ای از جمله اجرای زمین‌های گلف چمن مصنوعی پروژهای متعدد ورزشی را اجرا و پیاده‌سازی کرده است که یکی از این پروژها ایجاد زمین گلف مینیاتوری در برج مسکونی ساحلی ریمو رزیدنس چالوس به مساحت ۳۰۰ متر مربع است. در همین راستا در این مقاله سعی شده تا