اطلاعات پروژه

نام مدلی که در این پروژه کار شده:

چمن مصنوعی دانژه ۳۰ میل

ویژگی های مثبت محصول برای این کاربری:

  1. نوع دوخت: دو بافت
  2. نوع زیره: دو لایه با پوشش لاتکس
  3. ابعاد رول چمن:  ۲۵*۴
  4. عرض چمن ۴ متر ثابت و مقدار طول آزاد است.
چمن مصنوعی دانژه ۳۰ میل

ارتفاع: ۳۰

الیاف: انعطاف پذیر

محل پروژه: تهران

پروژه چمن مصنوعی مدرسه قلم از جمله‌ پروژهای شرکت چمنزار در قالب اجرای طرح گام سبز بود که در شهریورماه ۱۴۰۲ توسط تیم نصب و اجرای شرکت چمنزار به اتمام رسید.

در اجرای این پروژه از چمن مصنوعی دانژه ۳۰ میل در فضایی به وسعت ۴۹۰ متر مربع استفاده شد.

مجموعه چمنزار اجرای چمن مصنوعی در مجتمع آموزشی قلم و افتخار همکاری با جناب آقای دکتر طباطبایی که از مدیران توانمند و لایق کشورمان در حوزه آموزش و پرورش هستند را باعث خرسندی خود می‌داند و امید است که این شرکت توانسته باشد قدمی هرچند کوچک در راستای رشد و بالندگی دانش‌آموزان و اعتلای فضای آموزشی این مرز و بوم برداشته باشد.

قطعا اجرای چنین پروژه‌‌هایی که با دلسوزی‌های مسئولان و فعالان آموزشی انجام می‌گیرد می‌تواند شرکت چمنزار را در ادامه فعالیت نصب و اجرای چمن مصنوعی در مدارس کشور دلگرم سازد و از این رو امیدواریم که در مسیر ایجاد فضاهای ورزشی استاندارد توانسته باشیم قدمی هرچند کوچک برداریم.

پروژه چمن مصنوعی مدرسه قلم از جمله‌ پروژهای شرکت چمنزار در قالب اجرای طرح گام سبز بود که در شهریورماه ۱۴۰۲ توسط تیم نصب و اجرای شرکت چمنزار به اتمام رسید. در اجرای این پروژه از چمن مصنوعی دانژه ۳۰ میل در فضایی به وسعت ۴۹۰ متر مربع استفاده شد. مجموعه چمنزار اجرای چمن مصنوعی