اطلاعات پروژه

نام محصول که در این پروژه کار شده:

ماهور ۲۰ میل و چمن‌ مونو پات

ویژگی ها:

  • تراکم بالا
  • طول عمر بالا
  • الیاف مونوفیلامنت
  • مقاوم در برابر کوبش و لگد مال شدن
  • قیمت بسیار مناسب
چمن مصنوعی ماهور

ارتفاع: ۲۰

الیاف: انعطاف پذیر

محل پروژه: تهران

پروژه چمن مصنوعی حیاط مدرسه ابتدایی دخترانه هدی واقع در منطقه ۳ شهرداری تهران در محدوده خیابان دولت، در آبان‌ماه ۱۴۰۲ توسط تیم نصب و اجرای چمنزار انجام شد.

در اجرای این پروژه از ۲۲۰ متر چمن ماهور ۲۰ میل به منظور فضای اصلی و وسط چمن مصنوعی برای انجام بازی والیبال استفاده شد همچنین برای حاشیه ‌های اطراف زمین و مسیر پیاده روی دانش‌آموزان نیز از ۱۳۴ متر چمن مونوپات با ارتفاع ۱۵ میل با رنگ اخرایی استفاده شد. اجرای خط‌کشی سفید به منظور تفکیک فضای دو چمن نیز از دیگر اقداماتی بود که در اجرای این پروژه انجام گرفت و توانست هارمونی زیبایی از قرارگیری دو رنگ چمن در کنار هم ایجاد کند.

همانطور که می‌دانید الیاف چمن‌های مصنوعی تفاوت‌های عمده‌ای از نظر جنس الیاف و میزان تراکم دارند. چمن‌های ماهونیا به‌دلیل داشتن الیاف منوفیلامنت و ارتفاع شباهت بسیار زیادی به چمن‌های طبیعی داشته و گزینه مناسبی برای فضای بازی دانش‌آموزان دختر به شمار می‌رود.

چمن‌های مونو پات نیز از دسته چمن‌هایی است که الیاف آن به صورت مجعد و پرتراکم بوده و بیشتر مناسب فضاهای پیاده‌روی و پرتردد است.

طرح گام سبز، یک گام بلند برای اجرای چمن مصنوعی در مدارس

اگر شما هم به فکر ایجاد یک زمین چمن مصنوعی در حیاط مدرسه خود هستید؟ اگر نگرانی‌هایی از بابت کیفیت چمن مصنوعی و یا هزینه‌های اجرای آن را دارید؟ نگران نباشید. چرا که ما در گروه نوآوران طرح دیگر افرا در قالب طرح گام سبز در کنار شما خواهیم بود تا با ارائه تسهیلات شما را در اجرای یک زمین چمن مصنوعی مدرسه ایده‌آل یاری کنیم.

به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ با شماره تماس 57732-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. 

 

پروژه چمن مصنوعی حیاط مدرسه ابتدایی دخترانه هدی واقع در منطقه ۳ شهرداری تهران در محدوده خیابان دولت، در آبان‌ماه ۱۴۰۲ توسط تیم نصب و اجرای چمنزار انجام شد. در اجرای این پروژه از ۲۲۰ متر چمن ماهور ۲۰ میل به منظور فضای اصلی و وسط چمن مصنوعی برای انجام بازی والیبال استفاده شد همچنین