جدیدترین متد زیرسازی چمن مصنوعی تنیس

زیرسازی چمن مصنوعی تنیس

ورزش تنیس برای شما یک ورزش جذاب است؟ از جدیدترین متد زیرسازی چمن مصنوعی تنیس اطلاعی دارید؟ دوست دارید تا یک زمین بازی تنیس چمن مصنوعی در محل زندگی یا محل کار خود داشته باشید؟

بدون شک چمن‌ مصنوعی یکی از مدرن‌ترین و زیباترین المان‌های تزئینی برای پوشاندن سطوح مختلف از جمله زمین‌های بازی تنیس است که سرسبزی و زیبایی را به فضاهای بلااستفاده هدیه می‌دهد. نصب چمن مصنوعی این امکان را به شما می‌دهد تا یک زمین بازی در تمام فصول سال داشته باشید. نکته‌ای که وجود دارد این است که طول عمر و ماندگاری این محصول به عوامل مختلفی از جمله نحوه زیرسازی چمن مصنوعی تنیس بستگی دارد. به طور کلی، زیرسازی چمن مصنوعی باید مطابق با استانداردهای بین‌المللی باشد تا عوامل محیطی مانند نور خورشید یا آب باران باعث تغییر شکل و تغییر حالت چمن مصنوعی نشود.

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی زیرسازی اصولی زمین تنیس بپردازیم. اگر شما هم به افزایش طول عمر و ماندگاری فضای سبز خود اهمیت می‌دهید، تا اخر این مطالب همراه ما باشید.

چمن مصنوعی تنیس

بازی تنیس یکی از ورزش‌های مفرح و محبوب در سراسر جهان به خصوص ایران است و تعداد طرفداران این ورزش روز به روز در حال افزایش می‌باشد. به گونه‌ای که ایده طراحی زمین تنیس در مجتمع‌های تجاری و مسکونی مورد استقبال بسیاری از علاقمندان به این ورزش قرار گرفته و ماهانه چندین زمین بازی تنیس به کاربری می‌رسد. در حقیقت، طراحی زمین بازی تنیس باعث می‌شود تا یک فضای سرسبز و دلنشین برای تفریح و سرگرمی ایجاد شود. اما سوالی که وجود دارد این است که برای طراحی زمین تنیس به چه وسایل و ابزاری نیاز داریم؟ زیرسازی چمن مصنوعی تنیس در تمامی مکان‌ها امکان‌پذیر است؟

برای طراحی و اجرای یک زمین تنیس، نیاز به یک چمن مصنوعی باکیفیت و تیم فنی با تجربه برای زیرسازی و زهکشی چمن مصنوعی دارید. چمن مصنوعی تنیس دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و استانداردهای خاصی است و نصب صحیح آن موجب افزایش ایمنی زمین بازی و عملکرد بهتر بازیکنان می‌شود. در این راستا، مجموعه چمنزار انواع چمن‌های ورزشی از جمله چمن تنیس را با استانداردهای بهداشتی و با استفاده از بهترین متریال تولید می‌کند تا ورزشکاران تجربه‌ای مشابه با بازی در زمین چمن طبیعی داشته باشند.

این محصولات از ماندگاری و طول عمر قابل قبول برخوردار هستند و بر عوامل محیطی از جمله بارش برف و باران در فصول سرد سال و افزایش دما در روزهای گرم سال غلبه می‌کنند. همچنین، چمن مصنوعی تولید شده توسط تیم متخصص چمنزار قادر است تا یک زمین ایمن برای بازیکنان پدید بیاورد و یک تجربه ورزشی به یاد ماندنی در زمین سرسبز و پرنشاط چمن مصنوعی برای آن‌ها رقم بزند.

اگر برای طراحی یک زمین تنیس مطابق با استانداردهای بهداشتی و قوانین بین‌المللی و خرید چمن مصنوعی تنیس از مجموعه چمنزار مصمم هستید، چمن مصنوعی مدل FG Pro و چمن مصنوعی مدل TG Pro انتخابی هوشمندانه برای شما خواهد بود.

چمن مصنوعی تنیس

نحوه زیرسازی چمن مصنوعی تنیس

همانطور که در مطالب فوق نیز عنوان شده است، چمن مصنوعی به دلیل مراقبت‌های کم هزینه، نگهداری آسان و سازگاری بالا در شرایط آب و هوایی گوناگون، یکی از محبوب‌ترین کفپوش‌ها برای پوشش سطح زمین تنیس در سال‌های اخیر است. حال اگر تمایل دارید تا با مراحل و نحوه زیرسازی چمن مصنوعی زمین تنیس، بیشتر آشنا شوید، از شما دعوت می‌نماییم تا آخر این بخش همراه ما باشید:

۱- گام اول

در مرحله اول باید یک مکان ایده‌آل و مناسب برای بازی تنیس انتخاب کنید. مسابقات تنیس به صورت انفرادی و یا دو نفره برگزار می‌شود و برای طراحی زمین تنیس به یک فضای نسبتا باز نیاز دارید. ناگفته نماند که در دنیای مدرن و زندگی آپارتمانی، اجرای چمن تنیس در روف گاردن و طراحی یک زمین کوچک برای تمرین و ورزش نیز امکان پذیر است.

۲- گام دوم

در مرحله دوم باید زمین را برای زیرسازی آماده کنید. زیرسازی چمن مصنوعی تنیس، مهم‌ترین بخش از اجرای چمن مصنوعی ورزشی در زمین بازی است. بدون شک، ساختار و بافت زمین بازی تاثیر مستقیمی در نحوه زیرسازی و قیمت نهایی نصب و اجرای چمن مصنوعی خواهد داشت. به همین خاطر، در ابتدا، مقداری از خاک زمین آرمایش می‌شود و میزان سختی، جنس و رطوبت زمین مورد بررسی قرار می‌گیرد. سپس، پوشش‌های گیاهی به طور کامل تا ارتفاع چند سانتی‌متری گیاه‌زدایی و پاکسازی می‌شوند.

۳- گام سوم

در این مرحله، سطح زمین توسط سه باند مختلف شنی که به ترتیب شامل شامل شن بادامی شکل، شن نخودی شکل و ماسه شسته شده است، پوشیده می‌شود و یک شیب از مرکز به اطراف زمین ایجاد خواهد شد. باند شنی ماسه شسته شده نقش حائز اهمیتی در استحکام و هموار سازی سطح زمین دارد.

۴- گام چهارم

در مرحله بعد، لایه ژئوتکستایل بر روی زمین مستحکم و مسطح پهن می‌شود. سپس، تکه‌های برش خورده چمن مصنوعی تنیس مطابق با دستور نقشه، توسط نوار اتصال و چسب مخصوص به یکدیگر متصل می‌گردند و مانند یک فرش بر روی لایه زئوتکستایل نصب می‌شوند.

۵- گام پنجم

در مرحله آخر، نوبت به خط کشی زمین تنیس می‌رسد. بعد از خط کشی، الیاف چمن مصنوعی فرچه کشی می‌شوند تا به حالت عمودی و ایستا قرار بگیرند و ظاهری مشابه با چمن طبیعی پیدا کنند. سپس، پایه‌ها و توری‌ها و یا نور افکن‌ها در زمین بازی نصب می‌شوند تا بازیکنان یک تجربه فراموش نشدنی از بازی در زمین چمن مصنوعی تنیس داشته باشند.

از طرف دیگر، شما می‌توانید از چمن مصنوعی قرمز برای ایجاد حاشیه و یا طراحی یک زمین دو میداری در اطراف زمین بازی تنیس استفاده کنید.

اجرای زیرسازی چمن مصنوعی تنیس

قیمت زیرسازی چمن مصنوعی تنیس

هزینه زیرسازی و اجرای چمن مصنوعی به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال، نوع زمین و کاربری آن در انتخاب نحوه زیرسازی زمین ورزش از اهمیت بسزایی برخوردار است. از دیگر فاکتورها می‌توان به متریال مورد استفاده در مراحل زیرسازی، ابعاد زمین، جنس زمین، جنس چمن مصنوعی، متراز چمن و… اشاره کرد. به همین خاطر، از شما دعوت می‌نماییم تا برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت چمن مصنوعی و هزینه‌های زیرسازی با مجموعه چمنزار تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان این مجموعه بهره‌مند شوید.

اجرای زمین تنیس با مجموعه چمنزار

زیرسازی صحیح و اصولی زمین تنیس نقش پررنگی در استحکام چمن مصنوعی و ماندگاری فضای سبز دارد. به همین خاطر، متخصصین چمنزار و تیم فنی این مجموعه، با توجه به شرایط آب و هوایی در هر ناحیه از ایران، از متریال باکیفیت و متناسب با شرایط جوی در مراحل زیرسازی و زهکشی چمن مصنوعی استفاده می‌کند. توجه داشته باشید که ضخامت هر یک از لایه‌های باند شنی، بسته به میزان بارندگی و رطوبت خاک، متفاوت خواهد بود.

از دیگر مزایای خرید چمن مصنوعی و زیرسازی چمن مصنوعی تنیس با مجموعه چمنزار می‌توان به ارائه ضمانت‌نامه شرکتی اشاره کرد. این مجموعه در تلاش است تا با تولید محصولات باکیفیت، زیرسازی اصولی و ارائه گارانتی چند ساله، نقشی پررنگ در جلب رضایت مشتریان و حفظ سلامتی هم‌وطنان عزیز داشته باشد. شما می‌توانید همان حالا با مجموعه چمنزار تماس بگیرید و از نظرات کارشناسان این مجموعه بهره‌مند شوید. در آخر، امیدواریم که مطالب فوق مورد توجه و رضایت شما قرار گرفته باشد!

خرید چمن مصنوعی

محصولات شرکت چمنزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo