حضور شرکت چمنزار در پروژه پدل برج میلاد

چمن مصنوعی پدل در برج میلاد

نصب چمن مصنوعی پدل در برج میلاد

شرکت چمنزار، به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه نصب و اجرای چمن مصنوعی ، همواره در تلاش بوده است تا در پروژه های مهم ورزشی حضور داشته باشد. زیرا چمن هایش طبق استانداردهای روز دنیا تولید شده اند و این شرکت کار نصب را به صورت اصولی و دقیق پیش می برد. چندی پیش، وب سایت رسمی فدراسیون اسکواش به صورت رسمی اعلام کرد که سالن های اسکواش و پدل در برج میلاد ( با تلاش بخش خصوصی) راه افتاده است و اکنون این پروژه ها در حال اتمام هستند.

 تا به حال، ۶ سالن اسکواش و زمین پدل در این برج احداث شده اند. با توجه به این موضوع که این امر اقدامی بسیار مهم در زمینه ورزشی است، دکتر مسعود سلیمانی، ریئس فدراسیون اسکواش و پدل، به طور مستقیم از این پروژه ها دیدن کردند. یکی از پروژه هایی که هم اکنون در دست انجام است پروژه چمن مصنوعی پدل در برج میلاد است.

حضور حمید سربازی در پروژه چمن مصنوعی پدل در برج میلاد

مسئولیت نصب و اجرای پروژه چمن مصنوعی پدل  در برج میلاد با شرکت حس پدل است که آقای حمید سربازی ( از ساتید به نام بازی پدل) این کار را بر عهده دارند. شرکت چمنزار، به عنوان دوست و همراه ورزشکاران، وظیفه تامین چمن مصنوعی را در این پروژه بر عهده دارد. پروژه چمن مصنوعی پدل در برج میلاد یکی از پروژه های بسیار مهم و موفق شرکت چمنزار است که همواره حضور فعالی در پروژه های ورزشی داشته است. حضور در این پروژه نیز یکی از افتخارات بزرگ این شرکت به شمار می رود.

چمن مصنوعی پدل در برج میلاد

دکتر سلیمانی می گویند یک دهه است پروژه های  پدل و اسکواش نیمه کاره هستند!

دکتر سلیمانی، در حاشیه بازدید از پروژه چمن مصنوعی پدل در برج میلاد، به یکی از مشکلات بسیار مهم فدارسیون اسکواش و پدل اشاره کردند و به این موضوع پرداختند که یک دهه است زیرساخت های راه اندازی زمین پدل و اسکواش انجام شده اند، اما این پروژه ها به اتمام نرسیده اند. دکتر سلیمانی دلیل این امر را عدم هماهنگی و تغییرات مدام مسئولان برج میلاد می دانند. اما به این موضوع نیز اشاره می کنند بالاخره این موضوع حل شده است و به زودی می توان این پروژه ها را به راه انداخت و سالن های مجهزی را احداث کرد.

سرمایه گذاری در بخش پدل و اسکواش ارزشمند است!

دکتر سلیمانی از انجام چمن مصنوعی پدل در برج میلاد ابزار خرسندی کردند و در همین حین به این موضوع نیز اشاره کردند بخش خصوصی باید بداند که سرمایه گذاری در بخش پدل و اسکواش می تواند باعث بازگشت سرمایه شود. به همین دلیل سرمایه گذاری در این بخش یکی از هوشمندانه ترین کارهایی است که تمامی سرمایه دارن می توانند مد نظر داشته باشند.

شرکت چمنزار حضور پر رنگی در پروژه پدل برج میلاد داشته است!

شرکت چمنزار سالیان زیادی است که در زمینه خرید، فروش و نصب چمن مصنوعی فعالیت دارد  و تا به حال پروژه های موفق ورزشی را به اتمام رسانده است. تمامی مشتریان رضایت بسیار زیادی از نحوه انجام کار دارند و این موضوع برای شرکت چمنزار بسیار مهم است. شرکت چمنزار دوستی دیرینه ای  با آقای حمید سربازی دارد، و همین امر سبب شد تا استاد بزرگ پدل ایران استانداردهای چمن مصنوعی شرکت چمنزار را مورد بررسی قرار دهد و سپس اقدام به تامین چمن هایش نماید.

شرکت چمنزار به استانداردهای روز دنیا پایبند است!

یکی از دلایلی که سبب شد شرکت چمنزار وارد پروژه چمن مصنوعی پدل در برج میلاد شود، اقدامات این شرکت برای  فروش چمن های مصنوعی بر طبق استانداردهای روز دنیاست. همانطور که می دانید اگر چمن های مصنوعی ورزشی بر طبق استاندارد تولید و نصب نشوند، خسارات زیادی به ورزشکاران وارد می شود و این موضوع نگران کننده است!

شرکت چمنزار تامین کننده و اجرا کننده زمین های چمن ورزشی

حضور پر رنگ شرکت چمنزار در پروژه چمن مصنوعی پدل در برج میلاد گواهی بر تجربه این شرکت در زمینه اجرای زمین های ورزشی است. این شرکت تا به حال صدها پروژه زمین ورزشی را با موفقیت به اتمام رسانده است که از مهمترین آنها می توان به پروژه های زمین تنیس، پروژه های زمین فوتبال، پروژه های زمین والیبال و پروژه های زمین بسکتبال اشاره کرد. اگر شما نیز می خواهید زمین ورزشی خود را راه اندازی کنید، می توانید با مشاوران چمنزار در ارتباط باشد و پس از دیدن نمونه کارها مشاوره های رایگان  و تخصصی را دریافت نمایید.

محصولات شرکت چمنزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo