عرضه چمن Mono Putt ویژه بازی padel

چمن پدل آجودانیه

شرکت چمنزار با توجه به درخواست متقاضیان بازی پدل و پس از ساعت‌ها تحقیق و بررسی و گفتگو با بازیکنان این بازی مهیج، در نهایت به این جمع‌بندی رسید تا چمنی را با ویژگی‌های بهتر نسبت به چمن متداول پات، به بازار مصرف عرضه کند.

چمنی یکدست و زیبا

این چمن که با نام تجاری Mono Putt تولید و به بازار عرضه شده است دارای ویژگی‌های کیفی بسیار زیادی است که انجام یک بازی حرفه ای روی زمین چمن مصنوعی پدل را تضمین می‌کند.یکی از مواردی که باید در هنگام نصب چمن مصنوعی زمین پدل به آن توجه داشت حفظ یکپارچگی زمین است به این معنا که چمن نصب شده باید کمترین میزان برش از رول را داشته باشد.

چمن‌هایی با عرض کمتر از ۴ متر در هنگام نصب به دلیل برش‌های زیاد زیبایی و استحکام خود را از دست خواهند داد و نیاز است تا مراقبت بیشتری از آن‌ها صورت گرفته و به صورت دوره‌ای چسب‌کاری شوند.

از این رو شرکت چمنزار با توجه به آگاهی از وضعیت موجود  چمن‌هایی را به بازار عرضه کرده  است که دارای عرض ۴ متر و طول ۲۰ متر هستند و می‌‌توانند با کمترین برش مناسب‌ترین گزینه برای اجرا در زمین‌های استاندارد پدل باشد.

چمن پدل

نگران پاک شدن رنگ خط کشی‌ها نباشید!

همچنین دستور بافت خط کشی در تولید رول‌های چمن مصنوعی نیز از دیگر موارد حائز اهمیت است. چمن‌های Mono Putt به دلیل ویژگی دستور بافت دارای خط کشی سفید هستند و می‌توانند کیفیت بالاتری نسبت به خط کشی چمن با استفاده از قلمو داشته باشند و شما را از خط‌کشی‌های دوره‌ای بی‌‌نیاز کنند.

ارتفاع الیاف

با توجه به اینکه تعامل مناسب بازیکن با سطح چمن مصنوعی از اهمیت بالایی برخوردار است. چمن مناسب این ورزش باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در برخورد توپ با چمن، بانس استاندارد خود را حفظ کند و بازیکنان بتوانند در شرایطی ایده‌آل به انجام بازی بپردازند. ارتفاع الیاف در چمن Mono Putt 12 میلی‌متر و به صورت مجعد است. این چمن در دسته چمن‌های منوفیلامنت قرار می‌گیرد و در تولید آن از مواد پلی‌‌اتیلن استفاده شده است.

هرچه میزان تراکم الیاف یک چمن بیشتر باشد گزینه مناسب‌تری برای انجام یک بازی استاندارد به شمار می‌رود که چمن Mono Putt به دلیل چنین ویژگی‌ متمایز از دیگر چمن‌های non-infill موجود در بازار است.

چمن مونو پات

چمنی با رنگ اخرایی

انتخاب رنگ چمن مصنوعی یکی از نکات مهم و اساسی است که باید به آن توجه داشت . همانطور که می‌دانید چمن‌های مصنوعی در رنگ‌های سبز، آبی، اخرایی و سفید در بازار موجود هستند. با توجه به رنگ توپ بازی پدل، بهتر است تا از چمنی با رنگ متضاد برای زمین‌های پدل استفاده شود.

چرا که بازیکنان در هنگام بازی دید بهتری نسبت به حرکت توپ خواهند داشت و همچنین در صورتی که مسابقات ضبط تلویزیونی داشته باشند بییندگان می‌توانند به راحتی جهت توپ را در تعامل با ورزشکار و توپ را مشاهده کنند.

به همین جهت رنگ‌هایی غیر از رنگ سبز پیشنهاد می‌شود و شرکت چمنزار در حال حاضر این چمن را با رنگ اخرایی برای زمین اصلی و رنگ سفید برای خط‌کشی به بازار مصرف عرضه کرده است.

چمن mono putt

چمن Mono Putt با زیره‌ای مقاوم

انتخاب زیره مناسب می‌تواند علاوه بر استحکام الیاف چمن مصنوعی سبب طول عمر آن نیز شود. زیره به کار رفته در چمن Mono Putt از نوع زیره H14 بوده که بهترین کیفیت را در بین زیره‌های موجود در بازار را داراست. این زیره با داشتن دو لایه بافت شبکه ای و یک لایه پوشش تکمیلی لاتکس موجب شده تا این چمن از مقاومت بالایی  در برابر فشارهای وارده از سوی پای بازیکنان برخوردار باشد و به دلیل استحکام بالا در طول فرآیند بازی تانخورده و جمع نشود.

محصولات شرکت چمنزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo