عرضه چمن مونوپات 10 میل در دو رنگ آبی و سبز ویژه بازی پدل

عرضه چمن مونوپات 10 میل در دو رنگ آبی و سبز ویژه بازی پدل

محصول جدید و مدرن مونوپات ۱۰ میل در دو رنگ آبی و سبز برای پدل

شرکت چمنزار طی سال‌ها فعالیت خود و با تحقیقات و بررسی‌هایی که انجام داد در نهایت توانست محصولی را با ویژگی‌های بهتر نسبت به نمونه‌های گذشته به بازار ارائه دهد. چمن مونوپات ۱۰ میل نامی است که برای این محصول در نظر گرفته شده و معمولا پیشنهاد اصلی مشاوران چمنزار، به کسانی است که به دنبال یک محصول مناسب و باکیفیت برای زمین چمن مصنوعی پدل می‌گردند.

عرضه چمن مونوپات 10 میل در دو رنگ آبی و سبز ویژه بازی پدل

چرا چمن مونوپات ۱۰ میل را برای زمین پدل انتخاب کنیم؟

این چمن مصنوعی که با نام تجاری Mono Putt تولید و به بازار عرضه شده است. ویژگی‌های منحصر به فرد و متفاوتی دارد که باعث شده تا انجام یک بازی حرفه‌ای روی زمین چمن مصنوعی پدل را امکان‌پذیر کند. علاوه بر این، سطح یکنواخت و متراکمی که در چمن مصنوعی وجود دارد، به ایجاد ظاهر جذاب و متفاوت در این زمین‌ها نیز کمک می‌کند.

عرضه چمن مونوپات 10 میل در دو رنگ آبی و سبز ویژه بازی پدل

دلایل دیگری هم برای انتخاب این چمن وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

کمترین میزان برش در هنگام نصب چمن مونوپات با عرض 4 متر

مهمترین چیزی که اغلب بازیکنان از یک زمین پدل انتظار دارند، یکپارچه بودن تمام نقاط سطح زمین است. این یکپارچگی تنها زمانی ایجاد می‌شود که میزان برش، برآمدگی و پستی و بلندی چمن مصنوعی نصب شده روی سطح زمین، در کمترین حالت ممکن باشد.
چمنزار با در نظر گرفت این موضوع، چمن مصنوعی مونوپات 10 میل را به بازار عرضه کرد. برای این پوشش عرض 4 و طول 20 متر در نظر گرفته شده است. بنابراین در زمان نصب، میزان چسب استفاده شده کمتر بوده و تعداد اتصالات به حداقل می‌رسد. در نهایت پس از نصب این چمن، یک زمین ایده‌آل و استاندارد ایجاد خواهد شد.

بافت چمن مونوپات بر اساس نقشه زمین پدل

موضوع بعدی در مورد چمن مصنوعی مونوپات 10 میل، بافت این محصول است که بر اساس نقشه زمین پدل صورت گرفته است. این ویژگی باعث شده تا قسمت‌های سفید چمن مصنوعی از بخش‌های رنگی جدا نباشد و همه قسمت‌های آن به صورت یکپارچه باشند. به دلیل وجود این بافت‌های سفید در چمن مصنوعی، نیاز به رنگ کردن‌ دوره‌ای سطح چمن از بین رفته و این بخش‌ها برای همیشه به همان رنگ باقی می‌مانند.

ارتفاع مناسب الیاف مونوپات

یکی دیگر از مهمترین نکات که در بازی پدل باید به آن توجه شود، تعامل مناسب بازیکنان با سطح چمن مصنوعی است. زمین پدل باید پوشش باکیفیتی داشته باشد و ارتفاع چمن آن در ایده‌آل‌ترین حالت خود باشد. در مورد مونوپات، ارتفاع 10 میل بوده و در نتیجه باعث می‌شود تا توپ در زمان برخورد با آن، بانس استاندارد خود را حفظ کند. بنابراین بازیکنان به شکلی کاملا ایمن و در ایده‌آل‌ترین شرایط می‌توانند بازی را انجام دهند.

نوع بافت و میزان تراکم در چمن مونوپات

این پوشش در دسته چمن‌های منوفیلامنت قرار می‌گیرد و در تولید آن از مواد پلی‌‌اتیلن استفاده شده است. همچنین تراکم آن بالاست و به همین دلیل به عنوان یک محصول استاندارد برای بازی‌های پدل از آن یاد می‌شود. تراکم طولی این محصول، 290 گره و نوع دوخت آن به صورت تک بافت است.

چمن Mono Putt ده میل با زیره‌ای مقاوم

انتخاب زیره مناسب می‌تواند علاوه بر استحکام الیاف چمن مصنوعی به افزایش طول عمر آن هم کمک کند. زیره به کار رفته در چمن Mono Putt از نوعH14 بوده و بهترین کیفیت را در بین زیره‌های موجود در بازار دارد. این بخش، با داشتن دو لایه بافت شبکه‌ای و یک لایه پوشش تکمیلی لاتکس، باعث افزایش مقاومت محصول در برابر فشارهای وارده توسط پای بازیکنان شده است. همچنین به دلیل استحکام بالا در طول فرآیند بازی تا نخورده و جمع نمی‌شود.

رنگ آبی، بهترین انتخاب برای زمین‌های پدل

همانطور که می‌دانید چمن مصنوعی مونوپات 10 میل، در رنگ‌های سبز و آبی در بازار موجود است. اما با توجه به رنگ توپ بازی پدل، بهتر است تا از چمنی با رنگ متضاد برای زمین‌های پدل استفاده شود.

عرضه چمن مونوپات 10 میل در دو رنگ آبی و سبز ویژه بازی پدل

دو دلیل اصلی برای این موضوع وجود دارد:
1. بازیکنان در هنگام بازی دید بهتری نسبت به حرکت توپ خواهند داشت.
2. در صورتی که مسابقات، ضبط تلویزیونی داشته باشند؛ بینندگان می‌توانند به راحتی جهت توپ را در تعامل با ورزشکار و زمین مشاهده کنند.
به همین جهت رنگ‌هایی غیر از سبز پیشنهاد می‌شود. شرکت چمنزار هم در حال حاضر خرید چمن مصنوعی پدل با رنگ آبی را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهد.

نحوه نصب چمن مونوپات 10 میل

شرکت چمنزار برای نصب چمن مصنوعی نیروهای خود را به محل مورد نظرتان اعزام می‌کند. پروسه نصب این پوشش با تزریق سیلیس کامل می‌شود. سیلیس، ماسه‌های با دانه‌بندی حدود 0.5 تا 1 میل است که بین الیاف چمن تزریق شده و باعث می‌شود تا تنظیم بانس توپ و تعامل بازیکنان به شکل بهتری صورت گیرد.

قیمت چمن 10 میل

قیمت چمن مصنوعی بر اساس ویژگی‌های مختلفی تعیین می‌شود. کیفیت، الیاف استفاده شده در آن، تراکم و… همگی روی این رقم تاثیرگذار هستند. همچنین در نهایت متراژی که برای خرید باید در نظر بگیرید؛ مشخص می‌کند که چه هزینه‌ای را باید برای خرید آن پرداخت کنید.
ابعاد رول چمن مصنوعی مونوپات 10 میل، ۲۰*۴ و ۳۰*۴ بوده و البته می‌توانید با طول آزاد هم آن را سفارش دهید. با در نظر گرفتن این متراژ و قیمتی که به ازای 1 متر از چمن مصنوعی عنوان شده، هزینه نهایی خریدتان مشخص خواهد شد.

دریافت مشاوره برای خرید چمن مونوپات از چمنزار

در این مطلب به معرفی چمن مونوپات ۱۰ میل پرداختیم که با دو رنگ مختلف آبی و سبز در فروشگاه چمنزار به فروش می‌رسد. این مجموعه، مدت زمان زیادی است که به صورت تخصصی، در زمینه فروش چمن مصنوعی در محیط‌های مختلف فعال است. تمام محصولاتی که چمنزار در سایت خود قرار داده از بین بهترین‌ها بوده و این انتخاب حاصل تجربیات مختلفی است که در این زمینه به دست آورده است. با تماس گرفتن با مجموعه چمنزار می‌توانید راهنمایی‌های لازم برای خرید را از کارشناسان و فروشندگان دریافت کنید. سپس خرید خود را تکمیل کرده و منتظر بمانید تا نصابان مجموعه برای اتصال چمن به مکان مورد نظر شما اعزام شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo