اطلاعات پروژه

نام مدلی که در این پروژه کار شده:

چمن مصنوعی FG PRO(سپیدار)

ویژگی های مثبت مدل سپیدار برای این کاربری:

۱-‏نیاز به نگهداری در بازه های زمانی مشخص ‏

۲-لزوم استفاده از متریال پرکننده (شن سیلیس) ‏

چمن مصنوعی سپیدار


محل پروژه: نیاوران

اجرای پروژه چمن مصنوعی پدل در مجتمع‌های مسکونی از جمله اقداماتی است که می‌تواند سبب انگیزه ساکنان واحدهای مسکونی برای انجام ورزش شود. در صورتی که فضای کافی برای ایجاد یک فضای ورزشی در مجتمع مسکونی خود را ندارید نگران نباشید استفاده از فضاهای پشت بام‌ها می‌تواند، راهکاری برای ایجاد یک فضای ورزشی باشد.

پروژه اجرا در بام مجتمع مسکونی محله نیاوران یکی از همین پروژه‌هاست که توسط تیم اجرایی چمن‌زار و در وسعتی به مساحت ۲۰۰ مترمربع اجرا و پیاده‌سازی شده است.

در این پروژه اقداماتی نظیر فنس‌کشی محیط در متراژ۲۰ در ۱۰ و به ارتفاع ۵ متر به منظور ایجاد موانع برای جلوگیری از خروج توپ از محوطه زمین اجرا شد همچنین به منظور انجام بازی در شب هنگام نیز ۴ پروژکتور در اطراف این زمین به کار گرفته شده است.

چمن مصنوعی مورد استفاده در این پروژه از نوع FG PRO ( سپیدار) با الیاف فیبرلیت ۱۵ میلی‌متری است. این چمن با توجه به الیاف به کار رفته در آن گزینه مناسبی برای انجام بازی به شمار می‌رود. استفاده از الیاف فیبریل شده سبب می‌شود تا بازیکنان در طول بازی بر روی زمین به راحتی جابجا شده و سر نخورند.

از دیگر مزیت این چمن می‌توان به گردش توپ بدون انحراف از مسیر در هنگام برخورد با زمین چمن اشاره کرد و بازیکن می‌تواند بدون نگرانی، توپ را در مسیر دلخواه خود هدایت کند.

چمنزار را در کنار خود ببینید!

در صورتی که شما هم به دنبال ایجاد فضای ورزشی در محیط زندگی خود هستید و از بابت نصب و اجرای آن نگرانی دارید می‌توانید از خدمات اجرا و نصب چمنزار استفاده کنید. به همین منظور ابتدا با کارشناسان چمنزار با شماره تلفن ۰۲۱۵۷۷۳۲ تماس گرفته و خدمات مشاوره‌ای گرفته و  چمن مناسب خود را انتخاب کنید پس از آن نیز تیم اجرایی چمن‌زار فضای ورزشی شما را پیاده‌سازی و اجرا خواهند کرد. در صورتی هم که علاقه‌مند هستید تا اطلاعات بیشتری در این ارتباط کسب کنید می‌توانید با مراجعه به بخش مقالات شرکت چمنزار از آخرین اطلاعات روز دنیا درباره چمن مصنوعی و روش‌های نصب آن آشنا شوید.

اجرای پروژه چمن مصنوعی پدل در مجتمع‌های مسکونی از جمله اقداماتی است که می‌تواند سبب انگیزه ساکنان واحدهای مسکونی برای انجام ورزش شود. در صورتی که فضای کافی برای ایجاد یک فضای ورزشی در مجتمع مسکونی خود را ندارید نگران نباشید استفاده از فضاهای پشت بام‌ها می‌تواند، راهکاری برای ایجاد یک فضای ورزشی باشد. پروژه