اطلاعات پروژه

نام مدلی که در این پروژه کار شده:

چمن مصنوعی مدل TG Pro

ویژگی های مثبت مدل TG Pro برای این کاربری:

  1. الیاف کوتاه
  2. الیاف یک دست و مجعد و فنری شکل
  3. تراکم بالا

باشگاه دیپلماتیک

پروژه چمن مصنوعی پدل باشگاه دیپلماتیک وابسته به وزارت امور خارجه از جمله پروژه‌های انجام شده توسط تیم حرفه‌ای چمنزار است که در شهرک نفت واقع در منطقه یک تهران به بهره‌برداری رسید. این پروژه در تابستان ۱۴۰۱ اجرا شد و نصابان توانستند در مدت زمان ۵ روز کاری آن را به اتمام برسانند.

در این پروژه از چمن مصنوعی مدل پات یا همان TG PRO با الیاف منوفیلامنت و ۱۵ میلی‌متری استفاده شد و در حاشیه‌‌های آن نیز از رنگ قرمز همین چمن استفاده شده است. الیاف این چمن مجعد و گره‌خورده است و سبب می‌شود تا در هنگام بازی تعامل میان بازیکن و توپ و سطح چمن به حداکثر ممکن برسد.

مساحت پروژه باشگاه دیپلماتیک ۲۰۰ متر مربع بود که پروژه اجرا شده با چمن‌های مصنوعی به کار رفته در حاشیه پیرامون به ۲۵۰ مترمربع رسید.

عملیات زیرسازی پروژه این باشگاه نیز به صورت بتنی انجام و با استفاده از ماله پروانه مسطح‌سازی گردید. در اجرای این پروژه شرکت چمنزار متعهد به انجام خدمات دوره‌ای شامل: ترمیم و تجدید خط‌کشی‌ها و تزریق سلیس و فرچه‌زنی شد.

کارشناسان ما شما را راهنمایی خواهند کرد!

اگر به دنبال ایجاد زمین چمنی با کیفیت و مطلوب هستید می‌توانید در تماس با کارشناسان چمنزار از کیفییت و قیمت محصولات اطلاع یافته و با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کنید.
کارشناسان ما در چمنزار در طول هفته این آمادگی را دارند تا با مشاوره‌های دقیق به شما در خریدی با قیمت و کیفیت مناسب کمک کنند و در ادامه مسیر نیز با تیمی حرفه‌ای عملیات اجرایی آن را انجام دهند.

به‌منظور دریافت اطلاعات بیشتر و اجرای پروژه چمن مصنوعی به سایت چمنزار به نشانی chamanzar.com مراجعه کرده و یا در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با شماره تماس ۵۷۷۳۲-۰۲۱ حاصل فرمائید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

پروژه چمن مصنوعی پدل باشگاه دیپلماتیک وابسته به وزارت امور خارجه از جمله پروژه‌های انجام شده توسط تیم حرفه‌ای چمنزار است که در شهرک نفت واقع در منطقه یک تهران به بهره‌برداری رسید. این پروژه در تابستان ۱۴۰۱ اجرا شد و نصابان توانستند در مدت زمان ۵ روز کاری آن را به اتمام برسانند. در