اطلاعات پروژه

نام مدلی که در این پروژه کار شده:

MG Pro

ویژگی های مثبت مدل MG Pro برای این کاربری:

  • تراکم بالا
  • طول عمر بالا
  • الیاف مونوفیلامنت
  • مقاوم در برابر کوبش و لگد مال شدن
  • قیمت بسیار مناسب

ارتفاع چمن: ۴۰ تا ۵۰ میلی‌متر

الیاف چمن: مونوفیلامنت

کارفرمای پروژه:شرکت چای گلستان

پروژه شرکت چای گلستان

اجرای چمن مصنوعی فوتبال برای شرکت چای گلستان (هایداب) از جمله پروژه‌هایی است که توسط تیم اجرایی چمن‌زار در تابستان ۱۴۰۱ و در فضای انبار مرکزی این شرکت در احمدآباد مستوفی به بهره‌برداری رسید. در اجرای این زمین فوتبال از چمن مصنوعی MG Pro P50 صدو چهل گره استفاده شده است.

پروژه زمین فوتبال شرکت چای گلستان با توجه به انجام زیرسازی‌ و فنس‌کشی و نصب چمن مصنوعی در مدت زمان ۳۰ روز اجرا و به بهره‌برداری رسید.

زیرسازی

زیرسازی این پروژه با استفاده از روش UNBOUND یا همان باند شنی انجام گرفته است. در این روش، سطح خاک زمین تسطیح و کوبیده شده و در سه مرحله ابتدا لایه شن بادامی، سپس شن نخودی در در انتها نیز با لایه ماسه شسته شده صاف و غلتک‌زنی می‌شود. سپس یک لایه ژئوتکستایل روی سطح زمین کشیده شده و بعد از آن رول‌های چمن مصنوعی با استفاده از چسب دو جزئی به یکدیگر متصل می‌شود. در این پروژه همچنین به منظور جلوگیری از پاشش سیلیس و گرانول به خارج از زمین در مواجهه پای ورزشکاران با سطح چمن مصنوعی از جدول کشی به طول ۱۴۰ متر نیز استفاده شده است.

فنس‌کشی

به منظور ایجاد یک فضای ورزشی زمین فوتبال استاندارد و جلوگیری از ورود حیوانات و همچنین کاهش تردد افراد غیر نیازمند استفاده از فنس‌کشی است به همین منظور در این پروژه، تیم اجرایی چمن‌زار اقدام به فنس کشی در اطراف زمین فوتبال شرکت چای گلستان کرده است. ارتفاع فنس به کار رفته در پشت دروازه‌ها در این پروژه ۵ متر و ارتفاع فنس اطراف آن ۴ متر در نظر گرفته و اجرایی شده است.

چمزار در کنار شماست!

اگر شما هم قصد ایجاد یک زمین مصنوعی در فضای کارخانه و یا محل کار خود دارید و به دنبال آن هستید تا یک فضای ورزشی برای کارمندان خود ایجاد نمایید می‌توانید در تماس با کارشناسان مجموعه مشاوره‌های لازم را دریافت کرده و فضای ورزشی خود را ایجاد نمایید.

پروژه شرکت چای گلستان

به منظور تماس با کارشناسان بخش ورزشی شرکت چمنزار ، در ایام هفته و در روزهای شبنه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ با شماره تلفن‌های ۰۹۱۹۹۵۲۱۰۳۰ و ۰۹۱۹۹۵۲۱۰۵۰ تماس بگیرید.

اجرای چمن مصنوعی فوتبال برای شرکت چای گلستان (هایداب) از جمله پروژه‌هایی است که توسط تیم اجرایی چمن‌زار در تابستان ۱۴۰۱ و در فضای انبار مرکزی این شرکت در احمدآباد مستوفی به بهره‌برداری رسید. در اجرای این زمین فوتبال از چمن مصنوعی MG Pro P50 صدو چهل گره استفاده شده است. پروژه زمین فوتبال شرکت