سری جدید چمن مصنوعی

سری جدید چمن مصنوعی

به احتمال زیاد نام چمن مصنوعی به گوشتان خورده است و یا با انواع چمن‌های مصنوعی در سالن‌های ورزشی یا مجتمع‌های تجاری روبرو شده‌اید. گاهی اوقات، تصمیم گیری برای انتخاب بهترین المان تزئینی با هدف طراحی فضای سبز کاری دشوار و چالش برانگیز است. در این راستا، شرکت چمنزار با بهره‌گیری از بروزترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های روز دنیا، به طور مداوم، محصولاتی متنوع و باکیفیت با هدف تامین نیاز هم‌وطنان عزیز به بازار عرضه می‎کند.

اگر شما هم قصد دارید تا با سری جدید چمن‌ مصنوعی مجموعه چمنزار آشنا شوید و با استفاده از محصولات باکیفیت یک چشم انداز خیره کننده در محل زندگی یا محل کارتان ایجاد نمایید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

سری جدید چمن‌های مصنوعی 1402

سری جدید چمن‌های مصنوعی گروه چمنزار در سال ۱۴۰۲

چمن مصنوعی یک سطح از الیاف مصنوعی از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن است که از نظر ظاهری شباهت زیادی به چمن طبیعی دارد و از مقاومت و استحکام بالاتری نسبت به چمن طبیعی برخوردار است. زیره‌ چمن مصنوعی از لایه‌های مجزا برای کاربری‌های مختلف تشکیل شده و آن را به یک محصول مقاوم در برابر تردد و سایش تبدیل کرده است.

ساختار الیاف چمن مصنوعی به گونه‌ای است که برای سرسبز ماندن نیاز به مراقبت‌های وقت‌گیر وهزینه‌بر مانند آبیاری، استفاده از سم کش، استفاده از کود شیمیایی یا هرس کردن ندارد و یک محیط سرسبز در تمامی روزهای سرد و گرم سال، برای شما ایجاد می‌کند.

در این راستا، مجموعه چمنزار با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و به روز رسانی اطلاعات خود در رابطه با چمن مصنوعی، در تلاش است تا تغییراتی کاربردی و مفید در محصولات خود ایجاد کند و با تولید سری جدید چمن مصنوعی، محصولاتی تخصصی برای کاربری‌های مختلف به بازار عرضه نماید و از این طریق گامی بزرگ در راستای تامین نیاز تمامی اقشار جامعه بردارد.

برخی از محصولات تخصصی مجموعه چمنزار به شرح زیر است:

۱- چمن مصنوعی رویال

چمن مصنوعی رویال با ارتفاع الیاف ۲۵ میلی‌متر و با تراکم بالا، یک محصول ایده‌آل برای ورزشگاه‌ها، زمین‌های بازی و ورزش‌های روی چمن است که علاوه بر ایجاد زیبایی بصری در زمین بازی و افزایش جذابیت بازی، یک زمین ایمن پدید می‌آورد و احتمال آسیب دیدگی ورزشکاران را به حداقل می‌رساند.

چمن مصنوعی رویال

۲- چمن مصنوعی زبرا

چمن مصنوعی منوفیلامنت زبرا، سری جدید چمن مصنوعی مجموعه چمنزار است که با ارتفاع الیاف ۴۰ الی ۵۰ میلی‌متر طراحی و به بازار عرضه می‌شود. این محصول ایرانی از مواد باکیفیت و مرغوب تولید شده و مشابه با نمونه‌های خارجی است. شما می‌توانید از چمن مصنوعی MG PRO140 در مناطق سردسیر تا دمای منفی ۳۰ درجه و در مناطق گرمسیر تا دمای ۷۰ درجه استفاده نمایید.

چمن مصنوعی mg pro زبرا

۳- چمن مصنوعی ماهونیا

اگر به دنبال یک محصول کاربردی با ظاهری زیبا و الیاف انعطاف پذیر هستید، سری جدید چمن مصنوعی ماهونیا انتخاب هوشمندانه‌ای برای شما خواهد بود. این محصول دارای الیاف نرم و لطیف است و حس خوب و رضایت بخشی را در فضای داخلی ساختمان‌ها به ارمغان می‌آورد.

شما می‌توانید سری جدید چمن مصنوعی ماهونیا را در دو مدل چمن مصنوعی ماهونیا ۲۵ میلی‌متر و چمن مصنوعی ماهونیا ۱۵ میلی‌متر تهیه نمایید و از آن برای زیباسازی و تزئین روف گاردن، حیاط مجتمع‌های مسکونی، باغ تالار‌ها، مهدکودک‌ها و … استفاده نمایید.

چمن مصنوعی ماهونیا ۲۵ میلچمن مصنوعی ماهونیا ۱۵ میل

۴- چمن مصنوعی صحرا

به دنبال یک محصول باکیفیت و non-infill هستید؟ سری جدید چمن مصنوعی که به نام چمن مصنوعی صحرا به بازار عرضه می‌شود، یک محصول non-infill است که نیازی به استفاده از مواد پرکننده یا فیلرها مانند سیلیس برای پرکردن فضاهای خالی میان الیاف ندارد. چمن مصنوعی صحرا یکی دیگر از محصولات پرطرفدار و محبوب مجموعه چمنزار است که با قیمت مقرون به صرفه با هدف استفاده در مکان‌های پرتردد مانند حیاط مدارس، زمین‌های چند منظوره ورزشی، محوطه سازی باغ ویلاها و باغ تالارها طراحی و تولید می‎شود.

چمن مصنوعی صحرا

۵- چمن مصنوعی پات

چمن مصنوعی پات، سری جدید چمن مصنوعی ورزشی است که با الیاف کاملا مجعد و گره‌خورده طراحی می‌شود. الیاف چمن مصنوعی پات به جهت خاصی متمایل نیست و می‌توان از آن در زمین بازی گلف استفاده کرد. همچنین، تراکم الیاف چمن مصنوعی پات مانع از آسیب دیدن ورزشکاران در حین فعالیت و ورزش می‌شود و یک زمین ایمن و نرم در ورزشگاه‌ها یا زمین‌های ورزشی پدید می‌آورد.

چمن مصنوعی پات سبز

مجموعه چمنزار با هدف تامین نیاز تمامی هم‌وطنان عزیز، سری جدید چمن مصنوعی پات را در دو رنگ سبز و قرمز به بازار عرضه می‌کند و علاقمندان به چمن مصنوعی و ورزش می‌توانند از چمن مصنوعی پات قرمز برای طراحی حاشیه زمین تنیس و یا طراحی زمین دو میدانی در اطراف زمین‌های ورزشی از جمله زمین فوتبال استفاده نمایند.

خرید سری جدید چمن مصنوعی از چمنزار

در مطالب فوق نگاهی کلی به محصولات تخصصی و محبوب مجموعه چمنزار داشتیم. جهت آشنایی بیشتر با هر یک از محصولات فوق از شما دعوت می‌نماییم تا به قسمت محصولات رفته و مشخصات هر یک از انواع چمن مصنوعی را مطالعه فرمایید.

هر یک از محصولات بسته به ویژگی‌های ساخت و منحصر به فرد مانند ارتفاع الیاف، جنس نخ، نوع زیره و تراکم چمن برای کاربری‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ لذا در هنگام خرید سری جدید چمن مصنوعی باید فاکتورهای متفاوتی را در نظر بگیرید.

همچنین، مشاورین و متخصصین مجموعه چمنزار آماده ارائه خدمات به سراسر ایران و مشاوره رایگان به شما، همراهان همیشگی و دوست داشتنی، هستند. پس تا دیر نشده، از محصولات چمنزار دیدن فرمایید و بعد از انتخاب چمن مصنوعی مناسب، تنها با یک کلیک، محصول خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید.

محصولات شرکت چمنزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo