طبیعت سبز بهاری با ایجاد چمن مصنوعی

طبیعت سبز بهاری با ایجاد چمن مصنوعی

شکفتن شکوفه‌های بهاری، سرسبزی زمین و وزش نسیم ملایم همگی پیام آور برگ دیگر از جلوه‌نمایی خدادادی طبیعت است. تغییر و دگرگونی طبیعت از فضای سرد و زمخت زمستان به بهاری معتدل و لطیف بهاری در انسان‌ها نیز نویددهنده ادامه زندگی و مسیری رو به کمال و زیبایی است. بسیاری از افراد فصل بهار را فرصتی می‌دانند که ردای تازه‌ای بر رخسار زندگی خود بگسترانند و فضای زندگی خود را متفاوت‌تر و زیباتر از قبل مبدل کنند.

زندگی در فضای شهری همراه با آلودگی‌های بصری این روزها حس و حال خوب شاد بودن را  از افراد ربوده است. اما می‌توان با یک تغییر جزئی محیط زندگی خود را دگرگون ساخت و طراوت و شادابی را بازگرداند. استفاده از گل و گیاه آپارتمانی یکی از ده‌ها تغییری است که در آستانه فصل بهار می‌تواند بر زیبایی محیط بیافزاید اما در این میان با کمی تغییر می‌توان محیطی با طراوت سرسبز بهاری ایجاد کرد. اقداماتی همچون چمن مصنوعی تراس و بالکن، چمن مصنوعی روف‌گاردن و چمن مصنوعی حیاط از جمله راهکارهایی است که ما در مجموعه چمنزار به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه با ما همراه شوید تا شما را با چمن‌های مصنوعی مناسب فضاهای آپارتمانی و ویلایی آشنا کنیم.

چمن مصنوعی مناسب فضای تراس و بالکن

فضای اغلب بالکن و تراس خانه‌ها مملو از وسایل غیرضرور است و آن طور که باید و شاید به زیبایی آن پرداخته نشده است از این رو می‌توان با ایجاد یک کفپوش چمن مصنوعی به زیبایی تراس و بالکن افزود. استفاده از چمن مصنوعی می‌تواند علاوه بر ایجاد فضای دلنشین برای آرامش خاطر ساکنان محلی برای بازی کودکان روی بستر چمن مصنوعی باشد.

طبیعت سبز بهاری با ایجاد چمن مصنوعی

چه نوع چمنی برای فضای تراس و بالکن مناسب است؟

در صورتی که بخواهید فضای تراس و بالکن خود را زیباتر سازید می‌توانید از نسل جدید چمن‌های مصنوعی از نوع مونوفیلامنت استفاده کنید. چمن‌های بهاره با برند تجاری ماهونیا می‌تواند حس چمن طبیعی روییده شده در فصل بهار را برای تراس و بالکن به ارمغان بیاورد. این دسته از چمن‌ها در دو ارتفاع ۱۵ و ۲۵ میل تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود. اگر به دنبال چمنی لطیف‌تر هستید می‌توانید چمن‌های ماهونیا با ارتفاع ۲۵ میل را خریداری کنید.

طبیعت سبز بهاری با ایجاد چمن مصنوعیطبیعت سبز بهاری با ایجاد چمن مصنوعی

چمن مصنوعی مناسب فضای روف گاردن

پشت‌بام‌ منازل اغلب محلی برای قرارگیری کولر و یا انبار کردن وسایل غیرضرور است اما می‌توانید با همفکری ساکنان ساختمان از پشت‌بام به عنوان مکانی دلپذیر برای تفریح استفاده کرد. اجرای زمین پدل چمن مصنوعی در پشت بام و یا ایجاد فضایی با چمن مصنوعی و مبلمان از جمله راهکارهایی است که می‌توانید به آن فکر کنید.

طبیعت سبز بهاری با ایجاد چمن مصنوعی

چه نوع چمنی برای فضای روف گاردن مناسب است؟

چمن‌های بهاره از نوع ملانژ با ترکیب الیاف دو رنگ سبز تیره و روشن می‌تواند جلوه زیبایی به فضای روف‌گاردن شما ببخشد و حس قرارگیری در فضای طبیعت را برای شما تداعی کند. به همین منظور می‌توانید چمن‌های ماهونیا ملانژ ۱۵ و ماهونیا ملانژ ۲۵ را خریداری کنید.

طبیعت سبز بهاری با ایجاد چمن مصنوعیطبیعت سبز بهاری با ایجاد چمن مصنوعی

چمن مصنوعی حیاط

نگهداری از چمن طبیعی در حیاط منازل یک کار پردردسر است. آبیاری به موقع، انجام عملیات کودپاشی و سمپاشی از جمله مصائب نگهداری چمن طبیعی است.

ایجاد یک زمین چمن مصنوعی می تواند طبیعت همیشه سبز را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین می‌توان فضای حیاط را با ایجاد یک زیرسازی زیبا و تلفیقی از سنگ و چمن مصنوعی با چمن بین سنگ زیباتر ساخت.

طبیعت سبز بهاری با ایجاد چمن مصنوعی

چمن مناسب برای حیاط و بین سنگ چه نوع چمنی است؟

اگر به دنبال استفاده از چمن مصنوعی هستید می‌توانید از چمن‌های مونوفیلامنت بهاره ماهونیا و ماهونیا ملانژ با ارتفاع الیاف ۱۵ میل استفاده کنید. این چمن‌ها به دلیل الیاف کوتاه‌تر  زیبایی و درخشندگی فوق‌العاده‌ای داشته و به راحتی نظافت می‌شوند. اگر به دنبال ایجاد چمن بین سنگ هستید نیز چمن‌های بهاره ماهونیا و ملانژ ۲۵ گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

در این مقاله سعی کردیم تا راهکارهای زیباتر کردن محیط زندگی با ایجاد فضای طبیعت در آستانه فصل بهار را به شما ارائه کنیم. ما در مجموعه چمنزار با سابقه‌ای بیش از دو دهه در عرصه،‌ نصب و اجرای چمن مصنوعی در کنار شما هستیم تا ایده‌آل‌ترین فضا را برای شما ایجاد کنیم. همچنین به منظور فرارسیدن سال جدید نیز شرایط ویژه‌ای را برای مشتریان خود فراهم کرده‌ایم. شما می‌توانید در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ با مجموعه چمنزار تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما به شما راهکارهای مناسب را ارائه کنند.

ما در بخش مقالات سایت چمنزار سعی کردیم به تمامی سوالات شما در زمینه نصب و اجرا و همچنین مراقبت از نگهداری بپردازیم.

هدف ما جلب رضایت شما برای ایجاد محیطی خاص و ایده آل است.

هر روزتان نوروز؛ نوروزتان پیروز

محصولات شرکت چمنزار

2 دیدگاه برای “طبیعت سبز بهاری با ایجاد چمن مصنوعی

  1. ستاره گفته:

    قیمت‌های مناسب و برخورد دقیق و حرفه‌‌ای کارشناسان چمنزار قابل تحسینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo