چمن مصنوعی از کجا بخرم ؟ چمن مصنوعی در اصفهان، مشهد و سایر شهرها

چمن مصنوعی از کجا بخرم؟

چمن مصنوعی از کجا بخرم؟ این یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که در روزهای اخیر با آن مواجه می‌شویم. چمن‌های مصنوعی یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین المان‌های تزئینی به حساب می‌آیند که امروزه در لیست خرید اغلب طراحان دکوراسیون قرار گرفته‌اند. همچنین، با توجه به کاهش ذخایر آبی در سراسر دنیا و مراقبت‌های وقت‌گیر از چمن طبیعی، میزان محبوبیت چمن مصنوعی افزایش یافته است.

امروزه، انواع چمن مصنوعی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف برای مصارف گوناگون طراحی و به بازار عرضه می‌شود. همین تنوع باعث شده تا بسیاری از علاقمندان به فضای سبز در هنگام خرید چمن مصنوعی با چالشی بزرگ مواجه می‎‌شوند. در این راستا، مجموعه چمنزار با عرضه انواع چمن مصنوعی باکیفیت به سراسر ایران در تلاش است تا نیاز تمامی اقشار جامعه در هر رده سنی را تامین نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نمایندگی‌ها و عاملین فروش در سراسر ایران، تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

چمن مصنوعی باکیفیت

قبل از آنکه به سوال “چمن مصنوعی از کجا بخرم؟” پاسخ دهیم، بهتر است که ابتدا با یک تعریف ابتدایی از چمن مصنوعی آشنا شویم. شاید برایتان جالب باشد که برای اولین بار در سال ۱۹۶۶، توجه بسیاری از افراد به خصوص ورزشکاران به چمن مصنوعی جلب شد و از آن زمان تا به امروز، تعداد افرادی که از این محصول برای طراحی زمین ورزشی یا طراحی فضای سبز استفاده می‌کنند، در حال افزایش است.

ظاهر چمن مصنوعی شباهت بسیاری به چمن طبیعی دارد و در شرایط جغرافیایی مختلف قابل اجراء است. چمن‌های مصنوعی برخلاف چمن‌های طبیعی، برای سبز ماندن نیاز به نگهداری‌های وقت‌گیر و هزینه‌بر ندارند و در تمامی روزهای سال، محیطی سرسبز و بانشاط برای شما به ارمغان می‌آورند.

چمن مصنوعی پشت بام

انواع چمن مصنوعی را می‌توان براساس نوع کاربری، ارتفاع الیاف، تراکم الیاف و نوع زیره در سه مدل زیر دسته بندی کرد:

  1. چمن مصنوعی ورزشی
  2. چمن مصنوعی تزئینی
  3. چمن مصنوعی چند منظوره

خرید چمن مصنوعی باکیفیت

اکنون که تصمیم به خرید بهترین چمن مصنوعی گرفته‌اید، قصد داریم تا به سوال شما یعنی “چمن مصنوعی از کجا  بخرم؟” پاسخ دهیم. قبل از آن لازم است که چند نکته را با یکدیگر بررسی نماییم تا بتوانید بهترین تجربه را از خرید خود داشته باشید.

بهتر است که در هنگام خرید چمن مصنوعی به نکات زیر توجه فرمایید:

  1. بررسی ظاهر و رنگ چمن مصنوعی و خرید بهترین محصول از نظر ظاهری
  2. بررسی وزن چمن مصنوعی و انتخاب محصول مناسب براساس نوع کاربری
  3. بررسی تراکم الیاف و انتخاب چمن مصنوعی با تراکم بالا برای مکان‌های پرتردد
  4. بررسی ارتفاع الیاف و انتخاب چمن مصنوعی متناسب با محل نصب
  5. چمن مصنوعی با زیره دولایه یا سه لایه برای مکان‌های پرتردد و پر رفت و آمد
  6. کسب اطمینان از ارائه ضمانت نامه و گارانتی توسط فروشنده در هنگام خرید

خرید چمن

همه ما برای خرید یک محصول جدید، هزینه‌ای را خرج می‌کنیم؛ لذا بهتر است که با در نظر گرفتن موارد فوق و خرید چمن از عرضه‌کنندگان معتبر، محصولی باکیفیت و بادوام تهیه نماییم. محصولات باکیفیت از مواد اولیه مرغوب و مطابق با استانداردهای بهداشتی تولید می‌شوند و یک فضای دلنشین و ایمن برای مدت طولانی در محل زندگی یا محل کارتان پدید می‌آورند. همچنین، الیاف چمن‌های باکیفیت از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار هستند و لمسی مشابه با چمن طبیعی دارند.

چمن مصنوعی از کجا بخرم؟

اکنون وقت آن است که به سوال شما پاسخ دهیم! در حقیقت پاسخ به این سوال دشوار نیست. مجموعه چمنزار یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان چمن مصنوعی در ایران است.

این مجموعه علاوه بر طراحی و تولید چمن مصنوعی باکیفیت مطابق با استانداردهای بین المللی، در تلاش است تا با ارائه خدمات پس از فروش مانند مشاوره رایگان در تمامی مراحل نصب چمن مصنوعی، ارائه طرح‌های مختلف مانند طرح گام سبز و ارائه ضمانت نامه شرکت، گامی بزرگ در راستای تامین نیاز تمامی اقشار جامعه بردارد و یک خرید به یادماندنی برای مشتریان خود رقم بزند.

نمایندگی‌های مجموعه چمنزار

چمن مصنوعی از کجا بخرم؟” این سوال افرادی است که هنوز موفق به خرید محصول مورد نظرشان از فروشگاه‌های معتبر نشده‌اند. اگر شما هم نمی‌دانید که محصول مورد نیازتان را چگونه و از کجا تهیه نمایید، همین حالا با مجموعه چمنزار تماس بگیرید و از اطلاعات تماس و آدرس نمایندگی‌های چمنزار آگاه شوید و نزدیک‌تری نمایندگی را انتخاب نمایید.

شرکت چمنزار

مجموعه چمنزار یکی از بزرگترین عرضه‌کنندگان چمن مصنوعی در کشور است که بیش از ده‌ها نمایندگی فروش در سایر شهرها دارد و شما می‌توانید برای خرید حضوری به آن‌ها مراجعه نمایید. با مراجعه حضوری قادر به مشاهده و بررسی انواع چمن مصنوعی از نزدیک خواهید بود و می‌توانید بعد از مقایسه محصولات با یکدیگر، یک خرید آگاهانه داشته باشید.

همچنین، اگر در شهر تهران زندگی می‌کنید و یا ترجیح شما خرید چمن مصنوعی از مجموعه چمنزار و بدون واسطه است، می‌توانید به آدرس ” تهران- خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی، کوچه دهم، پلاک ۲ واحد ۵۰۲ ” مراجعه نمایید و یا از طریق اینستاگرام به آدرس ” Chamanzar_com”، واتس‌اپ و یا شما تماس ۰۲۱۵۷۷۳۲ با متخصصین و مشاورین مجموعه چمنزار در تماس باشید.

سخن پایانی

در مطالب فوق یک شرح کلی از چمن مصنوعی ارائه کردیم و با معرفی مجموعه چمنزار تلاش کردیم تا به سوال ” چمن مصنوعی از کجا بخرم؟” پاسخ دهیم. اکنون از شما دعوت می‌نماییم تا جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و متخصصین مجموعه چمنزار در تماس باشید و از مشاوره رایگان این مجموعه بهره‌مند شوید.

اگر همچنان برای خرید چمن مصنوعی در اصفهان، مشهد، شیراز، کرج، تبریز و سایر نقاط ایران مصمم هستید، تا دیر نشده محصول مورد نظرتان را از میان محصولات چمنزار انتخاب کرده و تنها با یک کلیک، محصول خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید!

محصولات شرکت چمنزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo