قیمت چمن مصنوعی تزئینی

چمن مصنوعی تزئینی لنداسکیپ، آرامشی بادوام

چمن مصنوعی تزئینی عضو جدیدی از خانواده فضای سبز است و تا به حال توانسته است تغییرات شگرفی را در زیباسازی فضا به وجود بیاورد. چمن مصنوعی در طی سال‌های اخیر راه‌ زیادی را طی کرده است و تولید کنندگان این محصول آن را به شیوه های مختلفی مورد آزمایش و تحلیل قرار داده اند تا نزدیکترین گزینه به چمن طبیعی را تولید کنند.

به جرات می توان گفت هیچ کس هرگز فکر نمی‌کرد که چمن مصنوعی تزئینی با احساس کاملاً طبیعی، بسیاری از چشم اندازها را تحت‌الشعاع زیبایی‌های خود قراردهد. جالب است بدانید این روند رو به رشد در چمن‌های مصنوعی تزئینی زیبایی ‌های بصری بسیاری را در چشم اندازهای مسکونی، تجاری، باغ‌ها و باغ‌تالارها گسترده کرده است.

ورود چمن مصنوعی به دنیای طراحی و دیزاین

با ورود چمن مصنوعی دکوراتیو به دنیای طراحی و دیزاین تغییرات زیادی در این حوزه به وجود آمده است. چمن مصنوعی با تداعی حس طبیعت باعث به وجود آمدن آرامش در محیط می‌شود. این چمن  بسیاری از چشم اندازها را تحت‌الشعاع زیبایی‌ خود قرار می‌دهد و سبب به وجود آمدن زیبایی‌ بصری بسیاری در چشم اندازهای مسکونی، تجاری، باغ‌ها و باغ‌تالارها می‌شود.

انواع چمن مصنوعی تزئینی

این محصولات به صورت پاییزه و بهاره تولید می‌شوند و با زیبایی منحصر به فرد خود محیط را به محیطی لوکس تبدیل می‌کنند. چمن مصنوعی بهاره چمنی است که رنگ سبز روشن و زیبایی دارد. چمن مصنوعی پاییزه ظاهر چمن مصنوع طبیعی را در محیط تداعی می‌کند و یاد آور چرخه عمر چمن طبیعی است. هر یک از این چمن‌ها می‌توانند با توجه به ویژگی‌های محیط مورد استفاده قرار بگیرند.

مدل چمن مصنوعی تزئینی

مدل چمن مصنوعی تزئینی بر اساس نیازهای محیط و سلیقه کاربر انتخاب می گردد. به طور کلی، تراکم چمن مصنوعی پاییزه از چمن مصنوعی بهاره بیشتر است. زیرا در محصولات پاییزه از دو یا سه الیاف استفاده می شود و این امر می تواند مقاومت چمن را بالا ببرد. همچنین، گاهی برخی از افراد تمایل دارند چمن یک دست سبز داشته باشند و برخی از افراد ترجیح می دهند چمنی داشته باشند که به شکل طبیعی نزدیک تر است. با توجه به تمامی این امور می توان بهترین مدل چمن مصنوعی تزئینی را انتخاب کرد.

بنر-تزئینی

چمن‌ های مصنوعی تزئینی هماهنگ با طبیعت

انواع چمن مصنوعی دکوراتیو شرکت چمنزار هماهنگ با طبیعت طراحی شده اند تا کاربران بتوانند با ذهنی آرام و حال خوب از محیط اطراف خود لذت ببرند، بنابراین با توجه به موضوع زیبایی شناسی چمن مصنوعی اجازه دهید شما را با مطالب تخصصی و جدید در این خصوص همراهی کنیم:

  • اگر در مناطق پر بارش زندگی می‌کنید که موجب رشد بی وقفه چمن طبیعی می‌شود،می‌ توانید از چمن‌ های مصنوعی زهکش‌ دار با سیستم اجرایی بر روی سطح شنی(نفوذ پذیر) استفاده کنید. اگر چمن مصنوعی را برای باغ استفاده می‌کنید، این موضوع را بدانید که امکان کاشت درخت بر روی آن وجود دارد. به شرطی که یک حلقه از چمن را برای کاشت و آبیاری جدا کنید.
  • برخی از مدل‌های چمن مصنوعی با الیاف لطیف تر و تراکم بیشتر برای محیط بازی کودکان طراحی شده اند تا بستر مناسبی را برای کودکان به وجود بیاورند. اگر از چمن مصنوعی دکوراتیو برای مناطق پر تردد استفاده می‌کنید، این امکان وجود دارد که با تزریق متریال پرکنندهسیلیس در بین الیاف، مقاومت چمن‌های مصنوعی را در برابر کوبیده شدن افزایش داد.

جالب است بدانید چمن مصنوعی دکوراتیو نسل جدید دارای بافتی متشکل از سه نوع الیاف و تارهای ابریشمی هستند تا  تداعی کننده چرخه زندگی چمن‌های طبیعی باشند.

بنر-تزئینی

مزایای چمن مصنوعی تزئینی

چمن مصنوعی ویژگی های زیادی دارد که توانسته است محیط را تحت تاثیر قرار دهد. مزایای چمن مصنوعی دکوراتیو به شرح زیر هستند:

  • چمن مصنوعی نگهداری آسان دارد. برای نگهداری از چمن باید آن را ماهی یکبار آبیاری کنید و نیاز به آبیاری مداوم و روزانه چمن نیست.
  • چمن مصنوعی حس طبیعت را القا می کند و در تمامی فصول سال باپرجاست. به طور مثال، در پاییز دیگر چمن آسیب نمی بیند و می تواند زیبایی چمن را حفظ کند.
  • چمن مصنوعی طول عمر بالایی دارد و به طور متوسط ۵ تا ۶ سال در محیط باپرجا می ماند. اگر به پروتکل های نگهداری از چمن مصنوعی دکوراتیو توجه داشته باشید، طول عمر چمن به ۱۰ سال نیز می رسد و این موضوع می تواند برای بسیاری از افراد حائز اهمیت باشد.

کاربردهای چمن مصنوعی تزئینی

همانطور که از نام این چمن پیداست، بر خلاف چمن مصنوعی ورزشی، چمن مصنوعی تزئینی برای تزیین و زیباسازی محیط مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نتیجه شما در طراحی تمامی فضاها می‌توانید از این محصول استفاده کنید. به طور کلی چمن مصنوعی تزئینی برای پوشش فضاهای زیر پیشنهاد می‌شود:

  • باغ ویلا و باغ تالار
  • تراس خانه و یا محل کار
  • حیاط خانه و یا محل کار
  • فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و ویترین مغازه‌ها
  • پوشش سطوح اتاق مانند اتاق کودک، سالن پذیرایی و غیره

چمن مصنوعی تزئینی در باغ ویلا  و باغ تالار

به جرات می توان گفت اگر این چمن نبود، هرگز نمی شد فضای باغ تالار را به فضایی خاص تبدیل کرد. شما با استفاده از این چمن می توانید این محیط را به قصرهای فیلم های والت دیزنی تبدیل کنید. این چمن بسیار شفاف و خیره کننده است و وقتی بر روی زمین پهن می شود ظاهری یکدست و زیبا به وجود می آورد. از طرفی دیگر، این چمن در زمستان و بهار، پاییز و تابستان، زیبایی و طراوت خود را حفظ می کند. بنابراین، اگر حتی شما تصمیم گرفته اید که جشن خود را در اواسط زمستان برگزار کنید، دیگر نباید نگران باشید. زیرا این چمن همیشه سبز است.

همچنین، اگر از چمن مصنوعی تزئینی در باغ ویلای خود استفاده می کنید، محیطی همواره دلنشین را برای خود خلق کرده اید و می توانید روزهای تعطیل را چه در تابستان و چه در زمستان در محیطی خاص سپری کنید. هیچ چیز دل انگیز تر از این نیست که تعطیلات را در محیطی سبز و پر از آرامش بگذرانید و خود را برای روزهای کاری آماده سازید.

بنر تزئینی

چمن مصنوعی تزئینی تراس

چمن مصنوعی تزئینی می تواند زیبایی خود را در تراس خانه به رخ بکشد. تراس محلی امن در خانه است که محیط خانه را به فضای خارج وصل می کند. این چمن با رنگ آبی آسمان همخوانی دارد و این ترکیب رنگ فضایی آرام بخش را برای شما به وجود می آورد.

حیاط

آیا دوست دارید در تمامی فصول سال در محیط سبز حیاط منزل خود بنشیند و از هوا لذت ببرید. به طور مثال، شما می توانید اسموتی خنک خود را در فصل تابستان در حیاط سبز بنوشید و قهوه گرم و مطبوع خود را قبل از رفتن به سر کار در یک روز سرد زمستانی در حالی که به چمن های سبز نگاه می کنید میل نمایید! چمن مصنوعی این امکان را برای شما فراهم می کند تا همیشه محیطی سبز داشته باشید. دیگر نگران نباشید که در پاییز و زمستان فضای سبز منزل شما از بین می رود! باید بدانید با این چمن حیاط شما همیشه سبز است.

اتاق کودک

شاید بتوان گفت استفاده از چمن مصنوعی تزئینی برای اتاق کودک یکی از ایده هایی است که کمتر کسی به آن توجه می کند. اگر شما دوست دارید سلیقه خود را به دیگران نشان دهید، استفاده از چمن مصنوعی در اتاق کودک بهترین گزینه است. این چمن الیاف نرم و منعطفی دارد و اگر کودک بر روی آن زمین بخورد هیچ گونه آسیبی نمی بیند. از طرفی دیگر، رنگ سبز این چمن استرس و اضطراب را در کودک کاهش می دهد و به رشد شناختی او کمک می کند! چه چیزی بهتر از این!

ویترین مغازه ها

شما می توانید با استفاده از چمن مصنوعی تزئینی ویترین مغازه خود را متحول سازید و کاری کنید که مشتریان بهتر بتوانند اجناس شما را ببینند. در طول خرید استرس و اضطراب خریداران بالا می رود و این موضوع می تواند بر قدرت خرید آنها اثر بگذارد. وجود چمن مصنوعی در ویترین مغازه شما به آنها کمک می کند تا به آرامش برسند. در نتیجه بهتر می توانند برای خرید چمن مصنوعی تصمیم گیری کنند. استفاده از این ایده سبب می شود اجناس شما بیشتر در چشم مشتریانتان بیاید و این موضوع بر افزایش سود کسب و کار شما تاثیر گذار است.

چمن مصنوعی تزئینی فضای سبز

از چمن مصنوعی تزئینی می توان برای آرایش و زیبایی فضای سبز استفاده کرد. بسیاری از شهرداری ها با توجه به کاربردهایی که چمن مصنوعی دکوراتیو دارد، از این محصول برای پوشش پارک ها استفاده می کنند. استفاده از این چمن نیازی به آبیاری ندارد و همین امر سبب می شود بدون آنکه به محیط زیست آسیب برسانیم، فضای سبز داشته باشیم و زیبایی آن لذت ببریم.

چگونه چمن مصنوعی تزئینی را تمیز کنیم؟

به طور کلی تمیز کردن چمن مصنوعی بسیار ساده است و نیاز به وسایل خاصی ندارد. اگر این چمن در محیط محدودی مانند تراس مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توانید با جاروبرقی آن را جارو کنید و سپس با دستمال مرطوب و پاک کننده فرش آن را تمیز کنید. اگر این محصول در فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید از دستگاه واترجت استفاده کنید. دستگاه واترجت دستگاهی شبیه به جارو برقی است که آب را با فشار زیاد بر روی سطح چمن می‌ریزد و آلودگی را از آن پاک می‌کند.

روش نصب چمن مصنوعی تزئینی

نصب چمن مصنوعی دکوراتیو به متراژ محیط بستگی دارد. معمولا در متراژهای بالاتر از ۴۰ و یا ۵۰ متر روش نصب بدین صورت است که ابتدا یک لایه ژئوتکستایل بر روی زمین نصب می گردد. پس از آن چمن مصنوعی با استفاده از لایه اتصال به سطح ژئوتکس متصل می گردد. این امر انعطاف پذیری چمن مصنوعی را بالا می برد و از اتصال مستقیم چمن با سطح زمین جلوگیری می کند.

در متراژهای پایین از چسب برای نصب چمن استفاده می شود. بدین صورت که دور تا دور چمن چسب زده می شود و به سطح زمین متصل می گردد. به این نکته توجه داشته باشید که چمن نباید با چسب غوطه ور شود. در غیر اینصورت به چمن آسیب وارد می شود و ممکن است محیطی که چمن با چسب به آن نصب می شود نیز تحت تاثیر قرار گیرد.

شماره تماس با شرکت چمنزار

قیمت چمن مصنوعی تزئینی

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که در زمان خرید چمن مصنوعی تزئینی پرسیده می شود در مورد قیمت چمن مصنوعی تزئینی است. برای اطلاع از قیمت چمن مصنوعی تزئینی هر متر مربع و مقایسه چمن ها می توانید به فروشگاه آنلاین چمن مصنوعی مراجعه کنید.

خرید چمن مصنوعی تزئینی

هنگامی که تصمیم به خرید چمن مصنوعی تزئینی می‌گیرید، باید بدانید که ممکن است در تصمیم گیری با چالش رو به رو شوید، بوِیژه زمانی‌که شما در مقایسه اعداد چمن مصنوعی مانند عدد تراکم، دیتکس، وزن الیاف و یا ارتفاع الیاف قرار می‌گیرید. به همین دلیل کارشناسان شرکت چمنزار مشاوره های رایگان خرید چمن مصنوعی را به شما ارائه می دهند و به شما کمک می کنند تا بهترین چمن را برای فضای مورد نظر خود تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید چمن مصنوعی تزئینی می توانید با شماره های ۰۲۱۵۷۷۳۲، ۰۹۱۹۹۵۲۱۰۴۰ و ۰۹۱۹۹۵۲۱۰۷۰ در تماس باشید.

نمونه پروژه های چمن مصنوعی تزئینی

enemad-logo