چمن مصنوعی کافه

چمن مصنوعی برای مراکز تفریحی

چمن مصنوعی برای کافه

کافه یکی از دنج‌ترین و زیباترین نقاط دنیاست که بسیاری از افراد برای مطالعه و یا گذراندن اوقات خوش با دوستانشان به این محل می‌روند. به همین دلیل توجه به زیبایی کافه و حسی که در افراد القا می‌کند، اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع می‌توان گفت کافه محلی برای کسب آرامش است و استفاده از المان‌های طبیعی در این محیط سبب می‌شود مشتریانی که به آنجا می‌روند حس بهتری داشته باشند. در این مقاله قصد داریم به موضوع چمن مصنوعی کافه بپردازیم. در پایان این مقاله دید بازتری به این موضوع خواهید داشت و بهتر می‌توانید برای نصب چمن مصنوعی در کافه خود تصمیم بگیرید.

 

با چمن مصنوعی کافه از دیگران متمایز شوید!

برای چند دقیقه این محیط را در ذهن خود مجسم کنید:

«  وارد کافه‌ای شده‌اید که زمین آن پوشیده از چمن است. وقتی بر روی این چمن راه می‌رود احساس می‌کنید درون طبیعت قرار گرفته‌اید و همزمان آهنگی ملایم که شما به آن بسیار علاقه دارید پخش می‌شود. می‌توانید در این محیط بنشینید، قهوه بخورید و کتاب بخوانید و یا می‌توانید تولد عزیزان خود را در اینجا برگزار کنید! »

در واقع استفاده از چمن مصنوعی کافه سبب می‌شود که حس خاصی را در مشتریان خود به وجود بیاورید و کافه خود را از دیگران متمایز کنید. به همین دلیل مشتریانی که به دنبال تجربه‌های یونیک و متفاوت هستند به سمت کافه شما کشیده می‌شوند و همین امر باعث می‌شود نام کافه شما به زودی بر سر زبان‌ها بیافتد.

 

ویژگی‌های چمن مصنوعی کافه

اگر تصمیم دارید که برای کافه خود از چمن مصنوعی استفاده کنید باید چمنی را انتخاب کنید که برای این فضا مناسب باشد. بهتر است بدانید با توجه به اینکه در طول روز افراد زیادی به کافه رفت و آمد دارند چمنی که برای استفاده در کافه انتخاب می‌شود باید چمنی مقاوم در برابر تردد بالا باشد. به همین دلیل تراکم بالا و ارتفاع کوتاه الیاف دو فاکتور اصلی در انتخاب چمن مصنوعی کافه به شمار می‌روند و سبب می‌شوند که این چمن در برابر سایش و نیروهای فیزیکی که به آن وارد می‌شود از بین نرود.

در انتخاب نوع رنگ چمن بهتر است به فضای کافه خود توجه داشته باشید. اگر کافه در فضایی باز قرار دارد که رنگ آبی آسمان به خوبی مشخص است ترکیب رنگ سبز بهاری با آبی آسمان جلوه خاصی را به کافه شما می‌بخشد. همچنین اگر دوست دارید حال و هوای پاییزی را در کافه خود تداعی کنید می‌توانید از انواع چمن مصنوعی پاییزه استفاده کنید. این امور به سلیقه و المانهای به کار رفته در کافه بستگی دارد. برای انتخاب چمن مصنوعی کافه خود می‌توانید با تیم طراحی چمنزار در ارتباط باشید و از مشاوره‌های رایگان این مرکز بهره ببرید.

چمن مصنوعی کافه

چگونه چمن مصنوعی کافه را تمیز کنیم؟

حفظ نظافت مسئله بسیار مهمی در کافه‌هاست. بهتر است بدانید که تمیز کردن چمن مصنوعی در کافه بسیار راحت است و نیاز به تمهیدات خاصی ندارد. برای اینکار شما به دستگاه دمنده باد نیاز دارید. این دستگاه با حالت مکشی که ایجاد می‌کند انواع کثیفی و آلودگی را از جذب می‌کند و سبب می‌شود که سطح چمن مصنوعی تمیز شود. همچنین بعد از اینکار می‌توانید سطح چمن مصنوعی را فرچه بزنید. فرچه باید بر خلاف جهت الیاف چمن کشیده شود. اینکار به حفظ درخشندگی چمن کمک می‌کند و سبب می‌شود الیاف حالت ایستا خود را حفظ کنند. در نتیجه طول عمر چمن افزایش پیدا می‌کند.

 

چه موقع چمن مصنوعی کافه نیاز به تعویض دارد؟

به طور کلی طول عمر چمن مصنوعی (بسته به شدت استفاده) ۴ تا ۶ سال است. اگر چمن مصنوعی در نقاطی آسیب دیده باشد می‌توانید چمن مصنوعی را ترمیم کنید. برای اینکار باید از تیم اجرایی حرفه‌ای بخواهید قسمتهای آسیب دیده چمن را برش دهد و با قسمتهای جدید با استفاده از نوار سمینگ تیپ جاگذاری کند. اما اگر الیاف به دلیل فشار فیزیکی زیاد دچار پوسیدگی و ساییدگی شده باشند و یا لایه زیرین چمن نمایان شده باشد ، زمان تعویض چمن فرا رسیده است. برای اینکار نیز باید از تیم اجرایی حرفه‌ای کمک بگیرید تا چمن مصنوعی آسیب دیده را جمع کنند و آن را با چمن مصنوعی جدید جایگزین کنند.

 

معرفی انواع چمن مصنوعی کافه

در اینجا به معرفی بهترین مدل‌های چمن مصنوعی کافه می‌پردازیم.

چمن مصنوعی مدل رویال

ارتفاع الیاف در این چمن به 25 میلی‌متر است و همین امر این چمن را در رده چمن مصنوعی با الیاف متوسط قرار می‌دهد. این چمن، چمنی دو منظوره است و می‌توان از آن در فضاهای تزیینی و ورزشی استفاده کرد. الیاف این چمن تراکم بالایی دارند و در برابر کوبش، لگدمال شدن و تردد بسیار مقاوم هستند. این چمن در برابر تغییر رنگ و پوسیدگی بسیار مقاوم است و گرما را به خود جذب نمی‌کند. به همین دلیل این چمن در تابستان در مقایسه با انواع دیگر چمن مصنوعی سطح خنک‌تری دارد. بکینگ (لایه زیرین) این چمن از جنس لاتکس است و همین امر مقاومت آن را در برابر کوبش، کشش، سرما و رطوبت بالا می‎‌برد.

چمن مصنوعی مدل فیروزه

الیاف چمن مصنوعی مدل فیروزه ۱۱ میلی‌متر هستند. این چمن قابلیت ضربه‌پذیری و طول عمر بالایی دارد. از دیگر ویژگی‌های مثبت این چمن رنگ سبز شاد و پرانرژی آن است که پس از نصب طراوات زیادی را در فضا به وجود می‌آورد. قیمت این محصول بسیار مناسب است.

 

نصب چمن مصنوعی برای کافه را از چمنزار بخواهید!

تیم چمنزار مفتخر است که با سالیان زیاد تجربه در زمینه ترمیم و تعویض و نصب چمن مصنوعی توانسته است رضایت مشتریان را در این بخش افزایش بدهد و به برندی نام‌آشنا در این زمینه تبدیل شود. تیم چمنزار پاسخگوی تمامی پرسشهای شما در زمینه چمن مصنوعی خواهد بود و شما می‌توانید از مشاوره‌های رایگان این مرکز بهره‌مند شوید.

محصولات شرکت چمنزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo