معرفی بهترین چمن‌های مصنوعی برای رستوران‌ها و کافه

چمن مصنوعی رستوران

رستوران‌ها و یا کافه‌رستوران‌ها فضایی است که اغلب افراد به منظور لذت بردن از اوقات فراغت خود برای صرف شام یا قهوه و یا نوشیدنی‌های دلچسب به آن مراجعه می‌کنند. با توجه به اینکه بسیاری از مشتریان به دنبال ایجاد فضایی دلچسب همراه با آرامش هستند و یکی از نیازهای مشتریان، حضور در مکان‌هایی با جلوه طبیعت هستند از این رو امکان گسترش فضای سبز در این مکان ها امکان‌پذیر است. شرکت چمنزار همواره تلاش کرده تا انواع محصولات خود را برای کافه‌ها و رستوران‌ها ارائه کند. و در کنار آن نیز توضیحاتی درباره نحوه نصب و نگهداری به مشتریان خود بدهد.

معرفی انواع چمن مصنوعی مناسب برای رستوران و کافه‌رستوران‌ها

با توجه به اینکه چمن مصنوعی مناسب برای رستوران‌ها و کافه‌ها باید دارای ویژگی های خاصی باشد. ما به شما توضیحات لازم درباره انتخاب چمن مصنوعی مناسب ویژه این کاربری را خواهیم داد تا براساس آن بتوانید خرید مطمئنی داشته باشد از این رو در این بخش قصد داریم تا شما را با انواع چمن مصنوعی ارائه شده از سوی شرکت چمنزار آشنا کنیم.

چمن مصنوعی رستوران

چمن‌های ارائه شده از سوی شرکت چمنزار بر مبنای سه مولفه به مشتریان عرضه می‌شود:

  • کیفیت و مقاومت بالا در برابر ترددها و لگدمال شدن
  • ظاهر زیبای چمن مصنوعی که القا کننده حس چمن طبیعی باشد.
  • شرایط نگهداری آسان به منظور استفاده طولانی مدت و بدون دغدغه از چمن مصنوعی

انواع چمن‌های مصنوعی مناسب رستوران‌ها و کافه‌رستوران‌ها به شرح زیر است:

چمن مصنوعی مدل رویال ۲۵

چمن مصنوعی رویال با داشتن الیافی به ارتفاع ۲۵ میلی‌متر و وجود آوند مرکزی، مقاومت بالایی در برابر خمش و کوبیده شدن دارد و می‌تواند مقاومت بالایی از خود نشان دهد. همچنین تراکم بالای آن نیز سبب شده تا عمر چمن مصنوعی افزایش یابد. از دیگر ویژگی‌های این چمن مصنوعی به سه بافت بودن آن اشاره کرد که سبب شده تا این چمن بسیار شبیه به چمن طبیعی باشد از این رو اولین پیشنهاد ما برای خرید چمن مصنوعی برای این کاربری چمن مصنوعی رویال ۲۵ است.

معرفی بهترین چمن‌های مصنوعی برای رستوران‌ها و کافه

چمن مصنوعی ماهونیا ۲۵

چمن مصنوعی ماهونیا ۲۵ در دسته چمن‌های بهاره قرار می‌گیرد. از جلمه ویژگی‌های آن می‌توان به زیره محکم آن در برابر تردد و فشارهای فیزیکی، الیاف سبز و یکدست، استفاده از فناوری اسپاین به منظور افزایش مقاومت چمن در برابر کوبش اشاره کرد. این چمن از جمله چمن‌هایی است که مقاومت بالایی در برابر تغییر رنگ عوامل جوی داشته و به هیچ عنوان دچار تغییر رنگ نمی‌شود. نظافت و شستشوی آسان آن نیز از دیگر ویژگی‌های این چمن محسوب می‌‌شود.

معرفی بهترین چمن‌های مصنوعی برای رستوران‌ها و کافه

چمن مصنوعی ماهونیا ۱۵

چمن مصنوعی ماهونیا ۱۵ نیز از خانواده چمن‌های بهاره به شمار می‌رود و از ویژگی‌های چمن ماهونیا ۲۵ برخوردار است با این تفاوت که الیاف این چمن ۱۵ میلی‌متر و کوتاه است. استفاده از این چمن مصنوعی به دلیل کوتاه بودن و ایستایی بیشتر  آن برای ورودی رستوران‌ها و کافه‌‌ها که تردد بالایی دارند توصیه می‌‌شود.

معرفی بهترین چمن‌های مصنوعی برای رستوران‌ها و کافه

چمن مصنوعی ماهونیا ملانژ ۲۵ میلی‌متر و ماهونیا ملانژ ۱۵ میلی‌متر

معرفی بهترین چمن‌های مصنوعی برای رستوران‌ها و کافهمعرفی بهترین چمن‌های مصنوعی برای رستوران‌ها و کافه

این چمن‌های جز چمن‌های بهاره هستند تو طراحی و تولید آن‌ها و رنگ بندی آن‌ها ترکیبی از رنگ‌های سبز روشن و تیره قرار گرفته تا جلوه‌ طبیعی‌تری داشته باشند.

چمن‌های فیروزه و یاس نیز از جمله چمن‌هایی است که در دسته اکونومی و اقتصادی برای کاربری کافه و رستوران در نظر گرفته می‌شود.  ارتفاع کوتاه این چمن‌ها مزیدی بر ویژگی این محصول به شمار می‌رود چرا که نظافت آن‌ها به مراتب آسانتر است و می‌توان به راحتی آن با جارو آن را تمیز کرد.

معرفی بهترین چمن‌های مصنوعی برای رستوران‌ها و کافهمعرفی بهترین چمن‌های مصنوعی برای رستوران‌ها و کافه

ویژگی‌های چمن مصنوعی رستوران

با توجه به رفت و آمد بالای افراد در رستوران‌ها انتخاب چمنی که از تراکم و مقاومت بالایی در برابر کوبش و لگدمال شدن  برخوردار باشد اهمیت زیادی دارد. انتخاب رنگ چمن می‌تواند با توجه به سلیقه و نوع طراحی رستوران انتخاب شود. توجه داشته باشید که چمن‌های بهاره رنگ سبز روشنی دارند و تداعی کننده حس بهار در محیط هستند و چمن‌های پاییزه می‌توانند یادآور فصل پاییز باشند. در صورتی که در انتخاب رنگ چمن و طراحی رستوران خود تردید دارید همه روزه  می‌توانید در ساعات اداری با تیم طراحی چمنزار تماس بگیرید.

نظافت چمن مصنوعی رستوران

نظافت چمن مصنوعی در رستوران‌ها همواره دغدغه رستوران‌داران و کافه‌داران بوده است اما باید گفت که هیچگونه نگرانی از این بابت وجود ندارد. در زیر به روش‌های نظافت چمن‌های رستوران و کافه‌رستوران‌ها اشاره کردیم:

  • در صورتی که نیاز به جمع‌آوری زباله از روی چمن مصنوعی بود می‌توانید به وسیله جاروبرقی آن را نظافت کنید و سپس به منظور براق‌سازی آن از جاروهای برسی نمدار استفاده و گرد وخاک را از میان الیاف پاک کنید.
  • در صورتی که در فضای رستوران امکان شستشو وجود دارد می‌توانید چمن مصنوعی را با استفاده از دستگاه واتر جت شستشو دهید.
  • در رستوران‌هایی که مسقف نیستند و امکان ریزش برگ و خس و خاشاک روی چمن وجود دارد می‌توان با استفاده از دستگاه از دستگاه دمنده آلودگی‌ها را از سطح چمن به خارج انتقال داد و با استفاده از واتر جت نسبت به شستشوی آن اقدام کرد.

چمن مصنوعی رستوران

خدمات نصب شرکت چمنزار در کنار فروش چمن مصنوعی برای رستوران‌ها

شرکت چمنزار به منظور نصب چمن مصنوعی از لوازم و متعلقات کاملا استاندارد مانند لایه ژئوتکستایل، نوار اتصال، چسب دو جزئی مستحکم استفاده می‌‌کند. به منظور اطلاعات بیشتر در ارتباط با نصب چمن مصنوعی می‌توانید به مقاله نصب و اجرای چمن مصنوعی مراجعه کنید. با توجه به اینکه میزان تردد در رستوران‌ها و کافه‌ها بالاست و همچنین امکان کوبیده شدن چمن با پایه‌های میز و صندلی وجود دارد از سیلیس یا ماسه سیلیکا برای پرکردن میان الیاف چمن به منظور محافظت در برابر فشار و کوبش استفاده می ‌شود.

اگر دغدغه‌های دیگری راجع به چمن مصنوعی و نگهداری و ترمیم آن دارید می‌توانید به مقاله نگهداری از چمن مصنوعی و افزایش طول عمر چمن مصنوعی مراجعه کنید

مشتریان در رستوران تنها باید بر لذت بردن تمرکز داشته باشند!

اخیرا مطالعه جالبی در زمینه خوردن غذا و نوشیدن چای  انجام شد که نتایج آن سبب به وجود آمدن تحولاتی عظیم در این زمینه گردید. این مطالعات بر این امر تاکید داشتند که در هنگام خوردن غذا و یا نوشیدن چای باید در محیطی آرام بود و تنها بر خوردن و یا نوشیدن تمرکز داشت. به طور مثال می‌توانید برای خوردن غذا به اتاقی بروید و تمام تمرکز خود را بر جویدن غذا و لذت بردن از صدای آن داشته باشید. بهتر است در هنگام خوردن غذا بر طعم خوش غذا فکر کنید و تلاش کنید از آن لذت ببرید. این امر سبب می‌شود استرس شما کاهش پیدا کند و مواد مغذی بهتر جذب بدن شوند.

بنابراین اگر شما به عنوان یک رستوران دار بتوانید فضایی را ایجاد کنید که افراد  با ورود به رستوران تمامی دغدغه‌های فکری خود را کنار گذاشته و بر خوردن غذا تمرکز کنند به زودی به رستورانی صاحب نام تبدیل خواهید شد. یکی از راه‌های ایجاد فضایی آرام و دلپذیر در رستوران استفاده از چمن مصنوعی رستوران است. چمن مصنوعی با تداعی حس طبیعت در محیط تنش را از فضا دور می‌کند و سبب می‌شود آرامش خاصی در محیط به وجود بیاید. فرض کنید مشتری شما بر پشت میز در حال لذت بردن از فضای آرام بخش است و پاهایش در میان انبوهی از الیاف سبز که تداعی کننده چمن طبیعی هستند، قرار گرفته است.این یکی از لذت بخش ترین فضاهای دنیاست!

فضای سبز منزل

شرکت چمنزار در طول ایام هفته روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ آماده پاسخگویی به سوالات شما در ارتباط با چمن مصنوعی است. به همین منظور می‌توانید با شماره ۰۲۱۵۷۷۳۲ تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

محصولات شرکت چمنزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo