چمن مصنوعی مناسب برای پله و راه پله

چمن مصنوعی پله در ویلای آقای رسول زاده

انواع چمن مصنوعی برای پله و راه پله

اگر به دنبال چمن مناسب برای پله و راه پله هستید که از زیبایی، کیفیت و طول عمر بالایی برخودار باشد و بتواند رضایتمندی شما را جلب کند با ما همراه باشید. در نظر داشته باشید که چمن‌های مورد استفاده در این کاربری با توجه به کیفیت و تراکم الیاف به کار رفته، ارتفاع و قیمت در دو دوسته چمن‌های بهاره و موکتی قرار می‌گیرند. خریداران می‌توانند با توجه به بودجه مدنظر، ظاهر الیاف و طول عمر چمن مصنوعی اقدام به خرید کنند.

چمن مصنوعی مناسب برای پله و راه پله

چمن‌های بهاره

اگر به دنبال زیبایی‌های چمن راه پله هستید و می‌خواهید چمن‌هایی با ظاهر و لطافت داشته باشید می‌توانید از چمن‌های مدل بهاره با الیاف مونوفیلامنت استفاده کنید این چمن‌ها در دو شکل ظاهری با عنوان‌های چمن‌های ماهونیا و ماهونیا ملانژ قرار می‌گیرند. تفاوت این چمن‌ها در رنگ‌ آن خلاصه می‌شود و از لحاظ کیفیت هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. الیاف چمن‌ ماهونیا با استفاده از رنگ سبز یکدست بافت شده است اما در بافت الیاف چمن مصنوعی ماهونیا ملانژ از دو رنگ سبز روشن و تیره استفاده شده است. در صورتی که قصد داشته باشید از چمن‌های بهاره استفاده کنید می‌توانید هر کدام از این چمن‌ها را در ارتفاع‌های ۱۵یا ۲۵ میل تهیه کنید.

چمن مصنوعی مناسب برای پله و راه پلهچمن مصنوعی مناسب برای پله و راه پله

چمن مصنوعی مناسب برای پله و راه پلهچمن مصنوعی مناسب برای پله و راه پله

چمن‌های موکتی

نوع دیگری از چمن‌های مناسب پله و راه پله  که در دسته چمن‌های اقتصادی قرار می‌گیرند در دسته چمن‌های موکتی قرار می‌گیرند. این چمن‌ها به دلیل کوتاه بودن الیاف با عنوان چمن موکتی شناخته می‌شود. دو نوع چمن یاس و فیروزه از جمله چمن‌های مصنوعی است که می‌توانید برای زیباسازی پله و راه پله استفاده کنید. چمن‌های یاس با ارتفاع ۸ میلی‌متر و چمن‌های فیروزه با ارتفاع الیاف ۱۱ میل‌‌متری بافته می‌شود و  هر دو این چمن‌ها از رنگ سبز روشن یکدست برخوردارند.

چمن مصنوعی مناسب برای پله و راه پلهچمن مصنوعی مناسب برای پله و راه پله

در صورتی که قصد داشته باشید از چمنی با کیفیت بالاتر استفاده کنید می‌توانید از چمن‌های با مقاومت بالا در برابر تردد و کوبش‌ها استفاده کنید. استفاده از چمن‌های دسته بهاره که از نسل جدید چمن‌های مصنوعی به شمار می‌رود از گزینه‌های مناسب در انتخاب و خرید چمن مصنوعی است.

چمن مصنوعی مناسب برای پله و راه پله

ارتفاع الیاف چمن مصنوعی مناسب پله و راه‌پله چقدر است؟

با توجه به اینکه امنیت تردد در پله و راه پله از اهمیت بالایی برخوردار است و الیاف چمن مصنوعی در راه‌پله که عرض کم و سطح مقطع کوچکی نسبت به دیگر فضاها دارند بهتر است از چمن‌هایی با ارتفاع الیاف بین ۸ تا ۲۵ میل استفاده شود. در صورتی که ارتفاع چمن بالاتر از این میزان باشد احتمال سرخوردگی افراد هنگام تردد روی چمن مصنوعی در روزهای بارانی و هنگامی که پله‌ها خیس باشد افزایش خواهد یافت.

نصب چمن مصنوعی روی پله و  راه پله چگونه انجام می‌‌شود؟

به منظور نصب چمن مصنوعی روی پله و راه پله ابتدا چمن مناسب را در ابعاد پله برش داده و سپس با استفاده از چسب دو جزئی پلی‌اورتان چسبانده می‌شوند. این چسب‌ها به دلیل استحکام بالا نسبت به سایر چسب‌ها مقاومت بالایی در برابر ترددهای افراد در مدت زمان طولانی دارند و از سطح پله جدا نمی‌شوند.

چمن مصنوعی مناسب برای پله و راه پله

استفاده از چمن مصنوعی پله و راه پله چه مزیتی به همراه دارد؟

  • ایجاد یک فضای زیبا و سرسبز در محیط‌های خانگی و اداری
  • امکان نظافت آسان و شستشوی چمن مصنوعی
  • افزایش ضربه‌گیری و ایمنی افراد

چمن مصنوعی پله و راه پله در چه کاربری‌هایی استفاده می‌شود؟

  • مهدهای کودک
  • رستوران‌ها
  • مدارس

چمن مصنوعی مناسب برای پله و راه پله

چمنزار را در کنار خود ببینید!

شرکت چمنزار در راستای نصب و اجرای چمن مصنوعی از کوچکترین پروژه‌ها که نصب چمن مصنوعی راه‌پله برای کاربری تزئینی است تا بزرگترین پروژه‌ها که نصب چمن‌های فوتبالی استاندارد برای کاربری‌های ورزشی است، سعی دارد تا مناسب‌ترین محصولات را در اختیار مصرف‌کنندگان خود قرار دهد تا مشتریان علاوه بر ایجاد فضای سبز مطلوب بتوانند با استفاده از کیفیت بالای چمن مصنوعی، نهایت رضایتمندی را داشته باشند.

در صورت اطلاعات بیشتر درباره قیمت چمن مصنوعی و هزینه‌های نصب و اجرای آن می‌توانید در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. در همین راستا به صفحه تماس با ما در سایت چمنزار مراجعه کنید.

 

محصولات شرکت چمنزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo