چمن مصنوعی در محیط های سربسته

چمن مصنوعی در محیط های سربسته

نشاط بهاری، همنشین اتاق شما می شود

تاثیر چمن مصنوعی در محیط های سربسته ، نظیر خانه، محل کار و مکان‌هایی همچون نمایشگاه‌های تجاری، به چند دلیل می‌تواند مفید و موثر باشد. چمنزار در این مطلب قصد دارد با مخاطبان خود در مورد زوایای مختلف این موضوع سخن بگوید.

واقعیت آن است که چمن مصنوعی می‌تواند به عنوان گزینه مناسب برای مکان‌های متنوع انتخاب شود؛ خواه آن مکان دارای سقف باشد و اصطلاحا سربسته باشد یا اینکه بدون سقف و دارای محیطی باز باشد. شاید در نگاه نخست، چمنزار بودن یا نامیده شدن به نام چمن مصنوعی ، این حس را به شما القا کند که حتما باید همچون چمن طبیعی در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد. اما حقیقت آن است که وقتی چمن مصنوعی، به آبیاری، کود و نور خورشید نیاز ندارد، چرا نباید از آن در فضاهای داخلی استفاده کنیم؟ در واقع، شرایط سهل و آسان نگهداری چمن مصنوعی و بی‌نیازی آن از عواملی نظیر خاک، آب و کود، قابلیت‌های منحصر به فردی برایش ایجاد می کند.

نتایج مثبت نصب چمن مصنوعی در محل کار

قابلیت نصب بر روی بسیاری از سطوح

یکی از دلایلی که استفاده از چمن مصنوعی در محیط های سربسته را تسهیل می‌کند، امکان نصب آن بر روی انواع کفپوش است. سنگ، سرامیک، پارکت، یا برخی دیگر از انواع کفپوش، که در محیط های سربسته مورد استفاده قرار گرفته است، می تواند زیرساخت مناسبی برای چمن مصنوعی به شمار آید. اینکه این نوع از چمن، برخلاف همنوع طبیعی خود، نیازمند زیرساخت خاک و مهیا ساختن محیط کشت و داشت نیست، در حقیقت دلیلی است که نشان می‌دهد چمن مصنوعی، در همان محیط و بر روی همان پوشش کفی که درون خانه یا محل کار از آن برخورداریم، قابل نصب و بهره برداری است. این یکی دیگر از دلایلی است که استفاده از چمن مصنوعی در محیط های سربسته را توجیه پذیر می‌کند.

اگر شما فرد خلاق و با ذوقی هستید قطعا می‌توانید از چمن مصنوعی در فضاهای داخلی استفاده کنید. قابلیت این محصول به گونه‌ای است که بر روی بسیاری از مواد و کفپوشها قابل نصب است. چمن مصنوعی حتی به عنوان تکه‌ای همانند فرش و موکت بر روی سرامیک، چوب و دیگر کفپوشهای فضاهای داخلی قابل اجراست.

 چمن مصنوعی در محیط های سربسته
 چمن مصنوعی در محیط های سربسته
 چمن مصنوعی در محیط های سربسته
 چمن مصنوعی در محیط های سربسته

چمن مصنوعی در محیط های سربسته ، کمک به افزایش نشاط

تاثیرات روانی مناسب و سازنده چمن مصنوعی نیز، موضوع بسیار مهمی است. فرهنگ و عادات زندگی شهری، این را به ما دیکته کرده است که بخش عمده ای از اوقات شبانه روزمان را در محیط‌های سربسته، سپری کنیم. این عادت، پیامدهای بسیاری برایمان به دنبال دارد که یکی از مهم‌ترین آنها، افسرده شدن و از دست دادن روحیه نشاط و سرزندگی است. استفاده از چمن مصنوعی در محیط‌ های سربسته، نظیر خانه و محل کار، به دلیل تغییری که در رنگ و بازتاب‌های نور دارد و نیز به دلیل تداعی چمن و سبزه طبیعی، تاثیرات مثبت روانی به دنبال دارد.

با چمن مصنوعی در فضاهای داخلی و منزل خود طراوت بهاری را در مجاورت خود، ایجاد کنید. چمن مصنوعی برای اتاق نشیمن منزل و اتاق گفتگوها و مذاکرات محل کار شما گزینه مناسبی است و فضای گفتگوی صمیمانه‌ای برایتان ایجاد می‌کند. هر چند این کفپوش شاداب را می‌توانید به دلیل حس طراوتی که در محیط جاری می‌سازد در دیگر قسمت‌های خانه یا اداره نیز استفاده کنید.

چمن مصنوعی در محیط های سربسته تجاری

بسیاری از شرکت‌ها و ادارات در سراسر جهان از چمن مصنوعی در دکوراسیون داخلی خود استفاده می‌کنند. با این کار هم از استرس کارکنانشان می‌کاهند و هم حسی آمیخته با کار در فضای بیرون از ساختمان را برای آنان ایجاد می‌کنند. همچنین چمن مصنوعی برای تزئین نمایشگاه، انتخاب بسیار خوبی است چراکه سبب می‌شود بازدیدکنندگان جذب فضای سرسبز یک غرفه در فضای بسته شوند و باب گفتگو را با شما باز کنند. این محصولات برای فضاهای فرهنگی و هنری نیز گزینه خوبی هستند. همچنین به دلیل نرمی و در عین حال مقاومت در برابر سایش برای مکان‌های شلوغ نیز مناسبند.

چمن مصنوعی در محیط های سربسته، بدون تاثیرات آسیب رسان

شاید ذکر این نکته هم بسیار مهم و ضروری باشد که استفاده از چمن مصنوعی در فضاهای داخلی، به دلیل نداشتن مواد شیمیایی خطرناک و عدم انتشار بوی نامطبوع و مضر، مشکلی برای استشمام و تنفس ایجاد نمی‌کند.

محصولات شرکت چمنزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo